FREM - Rishøj

Alt vedr. 1. holdet

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Peter, moderator

Brugeravatar
Ladymarian

Re: FREM - Rishøj

Indlæg af Ladymarian » 29 sep 2012 00:03

BK FREM is my religion and Valby Idrætspark is my church...!!!

bliktud
Geografisk sted: hvidovre

Indlæg af bliktud » 29 sep 2012 12:33

Jeg tror på en sikker 3-0 sejr idag :D , og de mål blir sat ind af harms , krause og sims :lol:

Jolly
Geografisk sted: Vallensbæk

Indlæg af Jolly » 29 sep 2012 17:29

Jolly skrev:1-1

768 tilskuere.
noodles skrev:Sig Jolly til din cola...hvad sker der for dig, 1-1 og under 1000 tilskuere...????? :shock: :smt017

4-1, 1200 tilskuere

Østen, Beran, Touray og Sims på tavlen
Damn jeg siger vidst lidt for meget Jolly til min cola. Et enkelt Frem mål og 5 tilskuere for optimistisk.
Endnu engang var jeg tættest på... 8)

Men vi havde da fortjent at vinde 4-1 og der var i virkeligheden 1.200 tilskuere, da der må være noget galt med tælleapperaterne :roll:
Jeg så Fremsons comeback!

CL82

Indlæg af CL82 » 29 sep 2012 17:56

Nu skal man passe på som fan ikke altid at være uenig med træneren, men håber virkelig at Henrik Jensen havde en
god forklaring på hvorfor Andreas Olsen var sat af, han burde starte inde. Han er klart vores farligste angriber.
Sundstrup havde også off kamp, burde være ham som var taget ud i pausen.
Håber Henrik Jensen vil gå over til at spille med 2 angribere, som i de sidste 30 min, det skabte chancer.
Beran burde også være på fra start, han kan noget på egen hånd.

Udover det vil jeg bare tilføje, at vi blev snydt linjevogteren ved vores andet mål, det fik desværre afgørende betydning.

Op på hesten igen, vi kan stadig være tilfredse med en ok start på 2 div.

Kim G.

Indlæg af Kim G. » 29 sep 2012 18:30

Det var vel en kollektiv offday - første havleg var noget skrammel, og de virkede meget tunge i stængerne. RIshøj var kun farlige på kontra, og der kom lidt mere styr på tingene i 2. havleg. Beran fik sat lidt mere skub fremadrettet, men vi er for ineffektive foran mål, Harms mål blev korrekt annulleret, men jeg kunne ikke se om der var offside på det andet mål (det virkede ikke som om). Synes desværre at Harms har tabt noget af sin målfarlighed...
Ketil i Hall of Fame - seriøst!!!

ægte fremmer

Indlæg af ægte fremmer » 29 sep 2012 18:32

det var nederen ikke at se andreas olsen i start 11 idag. da han helt klart lige for tiden er den farligste angriber de har. også er det os meget overraskende at henrik jensen endnu engang sætter beran på bænken. han er klart en der skal være i start 11 , de manglet en der kunne noget på egen hånd. og den eneste der kan det på frems mandskab er beran.

så jeg håber at se andreas olsen og beran camili i start 11 mod nordvest fc i næste kamp :)

Jolly

Indlæg af Jolly » 29 sep 2012 18:57

Beran burde have mere spilletid, men vi ved jo ikke hvad der sker til træningen etc.
En skam at Andreas Olsen ikke var med.

Vores 2. annulerede mål var en fejldom IMO. Vi havde en del chancer og de scorede på deres eneste chance i 2. halvleg.

Brugeravatar
moderator
Site Admin
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlæg af moderator » 29 sep 2012 19:14

Undre mig også lidt over at Andreas ikke var med idag, han har trods alt scoret 2 gange i de 3 kampe han har været med i og han har ikke engang spillet fuld tid. Til gengæld er Andreas så med til at sikre Frem's 2. hold ligger i toppen af serie 1. Har hørt et rygte om at han har scoret igen idag.
Een gang Frem, altid Frem

Webmaster:
http://www.loyalty.dk http://www.FremGalleriet.dk

SSCNapoli

Indlæg af SSCNapoli » 29 sep 2012 22:20

Skandaløst at møde Andreas Olsen på vej mod stadion - han gik den modsatte vej imod omklædningen. Det viste sig siden hen, at han var sat på 2. holdet ? ? ? ? ? ? ? ? :?:

Mathias A og Mikael Sims spillede fornuftigt kampen igennem. Ellers ikke meget at klappe af ! Første halvleg var meget tynd.

Linievogteren modsat tribunen opførste sig som en idiot - men tag ikke fejl - han var idiot ! (og svagtseende)

Kom igen gutter ! ! ! :wink:

Når vi 1000 tilskuere i denne sæson ?
CA vani CA vani CA vani drikke ud ? ? ?

Brugeravatar
Thomas H. Nielsen
Geografisk sted: 2450 Ægte København SV.

Indlæg af Thomas H. Nielsen » 30 sep 2012 00:14

Første halvleg var røvsyg. Den absolut kedeligste halvleg jeg har set FREM spille meget længe.

Anden halvleg var noget decideret lort. Hjulpet godt på vej af den evnebrik af en dommer og hans to håndlangere.

Jeg så Rishøj havde hånd på bolden tre gange, den ene gang var en spiller i straffesparksfeltet og dommeren stod lige ved siden af med frit udsyn 5-6 meter derfra og han dømte INTET.

Der var IKKE offside på det andet mål vi fik annulleret. Det er som bekendt skudøjeblikket der tæller og ikke når spilleren modtager bolden.
FREM er GULD

Brugeravatar
Thomas H. Nielsen

Indlæg af Thomas H. Nielsen » 30 sep 2012 00:15

FREM er GULD

Brugeravatar
Thomas H. Nielsen

Indlæg af Thomas H. Nielsen » 30 sep 2012 00:19

FREM er GULD

Jolly

Indlæg af Jolly » 30 sep 2012 11:13

Kampen mindede lidt om nogle af kampene i DS under Peer F, hvor vi havde spil og chancer til flere point end vi fik.
Det er positivt, at vi nu også i en højere række kan være langt mest boldbesiddende og have flest chancer mod et hold der blev nr. 4 i sidste sæson. Rishøj var dog muligvis lidt trætte efter deres pokalkamp mod FC Midtjylland i onsdags.

Vi er ikke overraskende gået lidt i stå pointmæssigt efter en forrygende start (det er sket mange gange), men det virker som om at spillerne udvikler sig godt. Spillet var måske ikke vildt godt, men banen var våd/svær og vi styrer altså en kamp mod et hold der blev nr. 4 i sidste sæson og som ikke har tabt i deres sidste 6 kampe.

Brugeravatar
Mod
Geografisk sted: Sydhavnen

Indlæg af Mod » 30 sep 2012 11:51

Det kan godt være spillerne ikke ramte dagen, men det er fandeme svært mod et hold, der pakker sig, og når dommeren så annullerer ikke bare et men to mål så er det godt nok op af bakke. Magen til håbløs dommerpræstation har jeg da aldrig set. I øvrigt skal matthias rose, den mand er noget af det bedste jeg har set siden Benjamin Lee.

Brugeravatar
Jens Andersen
Geografisk sted: København NV

Indlæg af Jens Andersen » 30 sep 2012 12:23

Jeg deler ikke opfattelsen af, at dommeren var dårlig. På ingen måde. Han gav de gule kort, der skulle gives - bortset fra en enkelt situation i slutningen af kampen, hvor en Rishøjspiller stoppede et kontraangreb - og han dømte de frispark, der skulle dømmes.
Der var et par situationer, hvor der kunne være dømt for hands, men de var ikke oplagte frispark, da der var tale om, at bolden blev skudt op på hånden på kort afstand. I den ene situation var det Jeppe Østenkær, der havde hånd på, og den blev ikke fløjtet.
Annulleringen af Harms' mål er helt korrekt, da han tager bolden med med armen, og derfor er hans gule kort også i orden.
Touray løb var i offsideposition i det meste af det angreb, hvor han endte med at score, så det var ikke overraskende, at linievogteren vinkede offsiden og annullerede målet. Om den var korrekt i det splitsekund, afleveringen faldt, ved jeg ikke præcist, men den er ihvertfald sandsynlig, og i de situationer tager dommertrioen ingen chancer.

Vores problem i kampen ligger for mig at se i, at vi kommer til at være spilstyrende, men at vi ikke har spillerne til det. Jeg er stor fan af Mikael Simonsen, men hans evner som playmaker er ikke optimale, og alt for mange afleveringer blev skæve eller uden adresse. Det sætter Rishøj i kontra flere gange, og det gør, at vi bliver fanget på midten og må lave frispark og trække advarsler. Mikkel Andersson og Mark Sundstrup virkede ikke på toppen, og der er brug for dem begge i opspillet, så Sims kan 'nøjes' med at være bølgebryder.
Oppe i front er det tydeligt, at Harms ikke har selvtilliden, og det betyder, at han ikke kommer først på ret meget. Han bliver nem at pakke ind, og resten af holdet mister tilliden til, at det kan betale sig at gå med frem; de risikerer at blive fanget i kontra, hvis angrebet mister bolden med det samme. Det ændrede sig, da Touray kom ind, da han for tiden er mere boldfast og bedre til at få afsluttet angrebene (det samme kan siges om Andreas Olsen, som jeg meget gerne havde set på banen...).
Forsvaret står glimrende, og Rishøj fik ingen chancer udover nogle mere eller mindre forkølede skud udefra. Desværre fik Jakob ikke sat sig igennem ved deres mål, og det blev dyrt mod en modstander, der ikke ville noget.
Mathias Andersen spiller en fremragende kamp, og det havde klædt ham at afslutte noget mere, når han kommer med frem. Det er i det hele taget et element, der mangler i spillet: SKYD!

I næste kamp er vi tilbage som underdog, og vi skal ikke regne med at skulle styre spillet. Det håber jeg er en fordel, og jeg håber også, at en stærk kontraspiller som Andreas Olsen er tilbage i truppen. Han har noget speed, som de andre ikke har, og det er der brug for.

Besvar