FREM - Rishøj

Alt vedr. 1. holdet

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Peter, moderator

Brugeravatar
Mod
Geografisk sted: Sydhavnen

Re: FREM - Rishøj

Indlæg af Mod » 30 sep 2012 12:46

Jeg må bare sige jeg er uenig Jens. Den anden situation er godt nok 50-50 og når man allerede har annulleret et mål, så skal man fandeme være 110% sikker når man annullerer endnu et mål. Det tog jo fuldstændig luften ud Frem og ødelagde kampen for os, så jeg vil stadig fastholde at vi blev snydt.

I øvrigt er jeg enig i, at Andreas og Beran klart skal med. Harms er en god spiller men han rammer ikke rigtig noget pt. Udover det så er det da næsten synd for Touray at når han endelig får bolden over stregen så bliver den sgu annulleret. Kort efter havde han endnu en af hans afslutninger som modstanderens målmand kunne samle op som var det en tilbagelægning. Jeg har sagt det før og siger det igen. Mohammed er rigtig god, men han skal simpelthen lave noget skudtræning.

Brugeravatar
moderator
Site Admin
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlæg af moderator » 30 sep 2012 12:57

Det skal tilføjes at det er linjevogter og ikke dommer der ser begge situationer.
Jeg er meget enig i udlægningen fra Jens. Desværre er der nok andre hold der spiller lige som Rishøj, men vi kan da håbe det er os der scorer først.
Een gang Frem, altid Frem

Webmaster:
http://www.loyalty.dk http://www.FremGalleriet.dk

Brugeravatar
Jens Andersen
Geografisk sted: København NV

Indlæg af Jens Andersen » 30 sep 2012 13:02

Den anden situation er godt nok 50-50 og når man allerede har annulleret et mål, så skal man fandeme være 110% sikker når man annullerer endnu et mål.
Linievogteren var formentlig 110% sikker. Der var flere, hvor jeg stod, der også så en offside. Og at man har annulleret et mål tidligere har ikke - og må ikke få - betydning. Hver situation er enkeltstående.

SSCNapoli

Indlæg af SSCNapoli » 30 sep 2012 13:22

Vi må leve med at dommerniveauet er svingende - men at det ikke er blevet bare lidt bedre siden Kbh serien er dælme ærgerligt. Linievogteren (ved tribunen) i Hvidovre var helt ved siden af og vores linievogter igår (modsat tribunen) var noget nær skandaløs. Han var rystende usikker og stod ofte flere meter fra dér hvor han burde. Men vi kan ikke blive ved med at skyde på dommerne - for de bliver bare ikke bedre. Vi må derimod se indad !

Henrik Jensen bestemmer og han satte Andreas af igår (måske ved HJ noget vi ikke ved?). MEN - så burde Harms bare have været endnu mere tændt og vist sit værd. Jeg er en smule skuffet over vores angribere og håber at vi snart får banket en masse kasser ind. Der var mange der spillede en skidt kamp igår men vi må vende det til noget brugbart og mon ikke at HJ blander kortene anderledes til næste kamp?

Vi ses i Holbæk - måske Simon Sinkjær er et emne vi skal kigge lidt på ? ;-) - spøg til side - Han er i hvert fald i Nordvest FC nu.

Vi ses på landet gutter - op med humøret - op med en pilsner ! !
CA vani CA vani CA vani drikke ud ? ? ?

tobias
Geografisk sted: Nørrebro
Kontakt:

Indlæg af tobias » 30 sep 2012 14:26

Så skal jeg da ellers lige love for, Jens tog de taktiske briller på .. :lol:
Skal vi kalde ham Analyse-Jens fra nu af .. :wink:

Nej, for det første vil jeg udtrykke min glæde over, at folk i flæng nævner Rishøjs taktiske oplæg. Sjældent har jeg da set en mere defensiv indstilling til en fodbold kamp! Føj, hvor var de bare slet ikke interesseret i, at deltage i kampen om bolden. De kunne lige overskue at nå til midterlinien, så sendte de bolden ud over frems baglinie, eller til en modspiller. Men det er så heller ikke fair at beskylde den afgivende spiller, da der IKKE var nogle angribere at spille bolden til.
Jeg synes faktisk det var flot, de kunne finde vej hele vejen til vores mål, da de gjorde, taget i betragtning at de var så sjældne gæster.
Der var sådan lidt Horsens Classic over dem, under Kim Poulsen. Dengang de lå i 1 division med os og man var sikker på hver gang, at de stillede sig ned med 11 mand og så sende Allan Søgaard eller Søren Friis afsted og putte en enkelt ind. Dem var jeg godt nok ikke meget for dengang.. heldigvis er de kommet efter det, men jeg husker da, at i hele deres første sæson i superligaen, satte de nærmest rekord i 0-0´ere. uff ..
Jens : "Forsvaret stod glimrende" :) Ja, men det var da også forsvindende lidt de skulle forsvare - sammenlignet med f,eks Hvidovre-kampen ..

Men ja, se indad. Vi lagde ud i et tempo, der ville få Lars Olsen til at ligne Usain Bolt. Jeg bliver mere og mere glad for duo´en Stokholm/Lindbjerg. Der er f.... krummer i de drenge. Særligt Stokholm - han bliver jo klasse..
Men hvorfor skulle opspillet foregå i gå-tempo? Ville de GÅ op til Rishøjs forsvarsspillere og spørge pænt om ikke de ikke nok ville gøre plads? Hmmmmmmm .. :-k
Og JA! Henrik, næste gang sætter du Beran og Touray ind fra start. De har fart og driblerier i skoene. Sundstrup er skudstærk, det ved vi; men hans mangelende evner i det opbyggende spil blev udstillet igår, og Harms er stået lidt af. Man kan så måske give ham, at der ikke var det store at arbejde med, men sådan bliver det i 2.division.. han SKAL bare være der.
Alligevel tilspillede vi os jo stadig til en go håndfuld chancer i klassen 60-70 % scoringschance.. uden held.

I forhold til angribere, var Henrik jo også ude og sige, han manglede noget fire-power. Fair nok.
Mangel på skarphed udstillet af - var det østenkær? - der bankede bolden over mål fra 2 meters afstand til sidst.
Øv en dum kamp. Dem skal der jo også være plads til. Men lad os nu ikke gentage billedet fra sidste sæson i DK-serien; en stribe flotte præstationer afløst af rystende ringe og nervøst spil med en række dårlige resultater. Jeg håber og tror at vores nye unge spillere er super professionelle og trykker på "reset" knappen nu.

Kom Igen!
Kig ind på min bloggerside!

http://tobybkfrem.blogspot.com

Brugeravatar
66
Geografisk sted: South of Copenhagen.
Kontakt:

Indlæg af 66 » 30 sep 2012 14:53

da jeg så den....syntes jeg ikke at der var offside. Den optagelse jeg fik af målet er ikke så god...men jeg tror stadig ikke at der var offside. Se selv ved 03.47 i videotråden.
Bk Frem - Byens Hold i over 100 år.

Brugeravatar
Thomas H. Nielsen
Geografisk sted: 2450 Ægte København SV.

Indlæg af Thomas H. Nielsen » 30 sep 2012 17:25

Frems Mikael Simonsen erkender, at holdet ikke var skarpe nok i nederlaget til Rishøj, hvor Frem ellers havde bolden i nettet to gange.

- Vi sidder reelt set på det hele, men Rishøj får så scoret på en af deres første chancer i kampen, og det var decideret uheldigt for os i går. Jeg var ret overbevist om, at der var mål på den anden bold vi sender i nettet, men den bliver annulleret for offside.

- Efterfølgende har trænerteamet fortalt os, at de på billederne kunne se, at der ikke var offside, så det er selvfølgelig ærgerligt for os. Nogen gange går det for og andre gange imod, og sådan er spillet, siger Simonsen.

http://www.bold.dk/nyt/Frem-profil-Uheldigt-for-os
FREM er GULD

Jolly
Geografisk sted: Vallensbæk

Indlæg af Jolly » 30 sep 2012 18:22

SSCNapoli skrev: Når vi 1000 tilskuere i denne sæson ?
Måske når Hvidovre kommer på besøg. Især hvis Frem/ledelsen hyper kampen i "kommunen"/lokalt, som jeg formoder Hvidovre gjorde når der kom over 3 gange så mange som normalt, da vi var på besøg.
Måske mod Fremad A.

Ellers tror jeg det kræver, at vi bliver tophold igen, at det er optimalt fodboldvejr og/eller at ledelsen gør en aktiv indsats for at få flere til Valby IP.
Måske i en af de første kampe efter den lange vinterpause, hvor folk er ivrige for at se bold igen.

Jeg tog toget til kampen igår og på stationen var der en kampplakat for en Frem kamp der blev spillet for lang tid siden. Måske en idé med en ny kampplakat før alle hjemmekampe og en tydeliggørelse af, at alle under 18 (eller 19) år kommer gratis ind, hvilket vidst er tilfældet til alle vores kampe.

Det kunne også være en idé med en kampplakat i Valby vandkulturhus og/eller et samarbejde der ville gavne begge parter til flere besøgende/tilskuere.
Måske en stak Frem billetter ved skranken til den næste hjemmekamp for kr. 25. Dvs. ialt kr. 58 for en voksen bade- og fodboldbillet.
Kr. 33 for at komme ind i svømmehallen og mulighed for at få en Frem billet ved skranken, så man kun skulle betale kr. 25. for at komme ind i Valby IP til den næste Frem kamp.

Frem fans ville kunne få en næsten gratis svømmebillet (samlet kr. 58 for en svømmetur og en Frem kamp), hvilket måske ville give svømmehallen flere besøgende. Og der ville måske være nogle badegæster der godt ville give kr. 25 for en fodboldkamp, selvom de måske ikke lige holdt med Frem eller kendte dem vildt godt. De ville kunne tage en gratis Frem billet ved skranken uden at behøve at anvende den. Men så ville det også stadig give noget fokus på Frem, hvis folk gik rundt med Frem billetter.
Senest rettet af Jolly 30 sep 2012 18:32, rettet i alt 1 gang.
Jeg så Fremsons comeback!

Brugeravatar
Ladymarian

Indlæg af Ladymarian » 30 sep 2012 18:27

SSCNapoli skrev:
Vi ses i Holbæk - måske Simon Sinkjær er et emne vi skal kigge lidt på ? ;-) - spøg til side - Han er i hvert fald i Nordvest FC nu.
Ja jeg er meget tæt på at ville give min højre arm for at få Sinkjær tilbage, men jeg kommer nok til at mangle den.

Touray i angribet, jeg er og blive IKKE fan af dette :(
Op med andreas, det kan kun gå for langsomt og lad os også gerne prøve Jørgensen, han er muligvis ikke helt klar til 1.holdet, men hvem ved ? måske griber hans chancen og holdet godt fast, hvis han får den.

Så flere gange igår, at Harms modtog nogen håbløse bolde, der skal vi også blive meget skarpere, så vores angriber får nogen bolde de rent faktisk kan arbejde med.

Uanset hvad har vi et alvorligt angrebsproblem, og jeg håber det snart bliver løst :idea:
BK FREM is my religion and Valby Idrætspark is my church...!!!

Brugeravatar
Jens Andersen
Geografisk sted: København NV

Indlæg af Jens Andersen » 30 sep 2012 18:31

66 skrev:da jeg så den....syntes jeg ikke at der var offside. Den optagelse jeg fik af målet er ikke så god...men jeg tror stadig ikke at der var offside. Se selv ved 03.47 i videotråden.
Efter en tur i 'Kellerup Bio' :mrgreen: er jeg stadig ikke overbevist om, at der ikke var offside - men heller ikke, at der var. Den er lige på grænsen, og den er lige så svær at se for linievogteren, som for os andre. På en god dag ville denne ene situation være ligegyldig, da vi ville have vundet alligevel. Desværre var det ikke en god dag... :cry:

Brugeravatar
moderator
Site Admin
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlæg af moderator » 30 sep 2012 18:49

Jeg så der var nogen der optog kampen fra tårnet modsat tribunen. Jeg kunne forestille mig at det var trænerteamet, og det var nok derfra Simonsen har sine oplysninger. mon så ikke det passer at der ikke var offside.
Een gang Frem, altid Frem

Webmaster:
http://www.loyalty.dk http://www.FremGalleriet.dk

Jolly
Geografisk sted: Vallensbæk

Indlæg af Jolly » 30 sep 2012 19:21

Ladymarian skrev:
SSCNapoli skrev:
Ja jeg er meget tæt på at ville give min højre arm for at få Sinkjær tilbage, men jeg kommer nok til at mangle den.
Jeg savnede ikke Sinkjær, da Harms kom til istedet og vidst lavede flere mål i DS end Sinkjær gjorde i KS...
Ved ikke om han var bedre end Harms og Touray, men han kan jo have udviklet sig.

Henrik Jensen har talt om at vi manglede en klasseangriber og Senuglo havde måske været en mulighed. Men han kræver nok mere end en amatørkontrakt.
Jeg så Fremsons comeback!

Besvar