nye spillere

Alt vedr. 1. holdet

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Peter, moderator

van basten

nye spillere

Indlæg af van basten » 14 nov 2012 20:50

bare et lille oplæg til debat hvad kunne folk tænke sig at nye folk til 1 holds truppen

Altidfremmer

Re: nye spillere

Indlæg af Altidfremmer » 15 nov 2012 14:21

Billede

Jolly
Geografisk sted: Vallensbæk

Indlæg af Jolly » 15 nov 2012 18:56

Jesper Christjansen og Søren Weibel så jeg gerne tilbage i FREM på et tidspunkt. Men det kræver jo nok kontraktfodbold før vi kan få spillere på det niveau (og med tiden ville de alligevel miste lidt niveau med kun 4 træningspas om ugen, så længe vores spillere ikke er på kontrakter).
Jeg så Fremsons comeback!

FREMarbejder

Indlæg af FREMarbejder » 16 nov 2012 01:36

...manden/kvinden med pengekassen...
- Altid for arbejdermagt.

Brugeravatar
66
Geografisk sted: South of Copenhagen.
Kontakt:

Indlæg af 66 » 17 nov 2012 00:15

Bk Frem - Byens Hold i over 100 år.

solrød

Indlæg af solrød » 17 nov 2012 10:35

Mikkel Thygesen, når nu Brøndby går konkurs :?

Weibel er nok "over the hill"

Jesper Christijansen, ja

Men først og fremmest bare vi kan beholde den nuværende trup

Steen Bjerre

Indlæg af Steen Bjerre » 17 nov 2012 10:40

Solrød!

Vi er gået over til vintertid.

Brugeravatar
Ladymarian

Indlæg af Ladymarian » 17 nov 2012 19:49

´
Ud over en rigtig bomber (hvad han hedder og hvor han kommer fra, er mig helt lige gyldig, bare han er i den grad er mål farlig)
kunne jeg godt drømme om at få Lasse Dahl's gudsbenået sparketeknik tilbage så vi igen har noget at byde på ved dødbolde.

Hertil ser jeg også gerne at Andersson bliver kørt i spil igen.
BK FREM is my religion and Valby Idrætspark is my church...!!!

Brugeravatar
Thomas H. Nielsen
Geografisk sted: 2450 Ægte København SV.

Indlæg af Thomas H. Nielsen » 17 nov 2012 23:46

Enig med Marianne.

Hvor er Lasse Dahl henne?

Det var Peer F. Hansen der ikke kunne bruge Lasse Dahl. Håber Henrik Jensen kan. Lasse Dahl var rigtig løbevillig, havde et godt overblik, hurtig på førsteberøringerne og havde en fremragende sparketeknik, både når han var i bevægelse, samt på dødbolde.

Lasse Dahl, kom hjem.
FREM er GULD

Maxi
Geografisk sted: Nær Badstuestræde 9

Indlæg af Maxi » 19 nov 2012 14:16

Lasse var en meget vigtig spiller for os i KS og DS, ærgeligt han ikke fik lov til at spille os helt op.. Virkede rigtig sympatisk og havde et rigtigt godt spark.
Men helt ærligt, manden er over 30 og har sikkert en karriere privat der skal passes. Det virker godt nok som et useriøst bud på en forstærkning..

For mig er det vigtigst at vi kan holde på vores unge spillere der har rykket sig helt vildt det sidste halve år. Matthias A, Beran(vi ved jo han kan), Østen, Stokholm mfl.
Og hvis vi omvendt kan holde sammen på bare nogen af 98'er drengene ser det jo meget lovende ud de næste par år.

Som Henrik siger det på bold.dk, foråret er gratis, holdet skal sammentømres endnu mere og så kan målet være top 3 i 13/14. Hvem ved hvor vi er 1½ år fra nu? Vi har fantastiske forudsætninger med de her spillere.

Lige en sidste: Weibel 'over the hill'? :smt021 Manden ville til hver en tid gå direkte ind på holdet..
Boldklubben Frem af 1886 - Kærlighed uden Grænser:
http://www.youtube.com/watch?v=9_i_RTKlnLU

Brugeravatar
Ladymarian

Indlæg af Ladymarian » 19 nov 2012 14:42

Maxi skrev:
Men helt ærligt, manden er over 30 og har sikkert en karriere privat der skal passes.
Godt så, jeg bestiller i så fald allerede afskedsblomster til Krause, hvis kriteriet står og falder med, hvor vidt man er en dygtig og klog fodboldspiller, hvis man er over 30.
:smt018
BK FREM is my religion and Valby Idrætspark is my church...!!!

Jolly

Indlæg af Jolly » 19 nov 2012 14:43

Ja det vigtigste må være at holde på truppen. Og så håber jeg ellers, at pengene er der til kontraktfodbold på et tidspunkt. Ellers bliver det nok svært, at tiltrække bedre spillere og/eller sætte træningsmængden op, så vi for alvor rykker.

Håber sgu også at vi kan holde på nogle af spillerne på 98 holdet. Men det kræver nok igen som minimum kontraktfodbold...

Jolly

Indlæg af Jolly » 19 nov 2012 15:18

Ladymarian skrev:
Maxi skrev:
Men helt ærligt, manden er over 30 og har sikkert en karriere privat der skal passes.
Godt så, jeg bestiller i så fald allerede afskedsblomster til Krause, hvis kriteriet står og falder med, hvor vidt man er en dygtig og klog fodboldspiller, hvis man er over 30.
:smt018
Krause er sgu også bedre end Lasse Dahl. Jeg kan slet ikke se, at Lasse Dahl skulle være en forstærkning af truppen.

FREMarbejder

Indlæg af FREMarbejder » 19 nov 2012 15:19

Selvfølgelig ville Weibel kunne forstærke det nuværende hold, men han slog mig nu aldrig som en 'klubbens mand', så tvivler på, at FREM skulle kun tiltrække ham - vel og mærke i konkurrence mod Brønshøjs hemmelige papkassemand.

Derudover er jeg enig i, at Lasse Dahl ikke virker som nogen fremtidsinvestering og forstærkning. Han sparkede nogle gode bolde ind i DS, men det er ikke nok til at kunne gøre det ud for en forstærkning med henblik på at kravle højere op i toppen af 2-div, endsige overleve i 1. Ligegyldt hvor sympatisk han skulle være.

Men dog er det rigtigt, at vi godt kunne bruge en midtbanespiller/angriber, der er i stand til at sparke den ind uden for feltet - både i løb og på dødbolde - der har i den grad manglet den del af angrebsspillet, og modstanderens forsvar har for mange gange kunne pakke sig, uden at frygte langskudene. Mener bare ikke Lasse har formatet på de øvrige tekniske og løbemæssige funktioner.

Jeg kunne nok godt tænke mig en stor forsvarskæmpe, som kunne dominere luftrummet i eget felt. Synes vi har været usikre i mange situationer, og hvor den kære Jakob nu heller ikke altid har set lige heldig ud på de høje bolde.
- Altid for arbejdermagt.

Jolly

Indlæg af Jolly » 19 nov 2012 15:42

Brønshøjs hemmelige papkassemand?

Besvar