nye spillere

Alt vedr. 1. holdet

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Peter, moderator

Jolly
Geografisk sted: Vallensbæk

Re: nye spillere

Indlæg af Jolly » 29 nov 2012 21:36

Ole Budtz ville være fint, men vil han være amatørspiller?
Jeg så Fremsons comeback!

Brugeravatar
pede2450
Geografisk sted: Sydhavnen
Kontakt:

Indlæg af pede2450 » 30 nov 2012 12:36

Jolly skrev:Ole Budtz ville være fint, men vil han være amatørspiller?
Mon der er nogen kontrakt-klubber i 2. div der skulle være interesseret i ham? Hans alder og FC Roskildes pro-status taget i betragtning, tror jeg hans næste karrieretræk bliver amatørkontrakt eller fodboldstop. Tror næsten det hele står og falder på, hvor han er bosat i landet. Spændende spiller ellers.

Brugeravatar
66
Geografisk sted: South of Copenhagen.
Kontakt:

Indlæg af 66 » 30 nov 2012 22:52

han ville være god i midterforsvaret :D
Bk Frem - Byens Hold i over 100 år.

Brugeravatar
66
Geografisk sted: South of Copenhagen.
Kontakt:

Indlæg af 66 » 05 dec 2012 21:49

Mike Jensen....! :idea: Han kan da snildt tage foråret i Frem og komme lidt tættere på far og lige spille Frem op i 1. division. http://www.bold.dk/nyt/Mike-J-Skal-saelge-mig-selv
Bk Frem - Byens Hold i over 100 år.

Brugeravatar
Jens Andersen
Geografisk sted: København NV

Indlæg af Jens Andersen » 17 dec 2012 23:11

Rygterne siger, at Patrik Wozniacki er vendt tilbage til os. Han har vist prøvet sig af hos 'mægtige' Brønshøj, men de har spillere nok.

En anden gammel kending er lige blevet arbejdsløs, og selvom manden er kendt for at turnere mere rundt end Rolling Stones, så er han notorisk målfarlig, og det er der altid brug for: http://www.bold.dk/nyt/Storskuffet-angr ... rlader-FCV
Han skylder i øvrigt også mål fra sidste gang, han var her... :)
http://www.bkfrem.dk/default.asp?id=19& ... todo=arkiv

Brugeravatar
Mod

Indlæg af Mod » 18 dec 2012 20:53

Wozniacki vil jeg helst være fri for. Han var knapt nok god nok til 1.div og så vil jeg hellere satse på et af vores unge talenter.
Senoglu JA TAK!! Vi mangler en målscorer og sådan en er han. Men i mine drømme er mit ultimative angreb altså stadig Søren Larsen og Simon Bræmer :smt025

tobias
Geografisk sted: Nørrebro
Kontakt:

Indlæg af tobias » 18 dec 2012 21:01

Hmm ..

Jeg har det lige omvendt:
Patrick har jeg altid godt kunne li. Han er en go fyr, som bare ikke rigtig har kunne bestemme sig for, hvad han skulle lave med sit liv. Og har han selvtilliden (og kampformen)- så kommer målene..

Olcay har jeg ikke den store fidus til. Han er en skattejæger og er rimeligt græsk-katolsk hvor han spiller.
Laver han et "håndslag" med Frem og scorer 6-7 mål, ryger han videre hurtigere end vi kan stave til S-E-N-O-G-L-U.. :?

Dermed ikke sagt, at Patrick er rød/blå i hjertet (er vel mest AB´er), men ..

Kald mig gammeldags..
Kig ind på min bloggerside!

http://tobybkfrem.blogspot.com

Brugeravatar
Jens Andersen

Indlæg af Jens Andersen » 19 dec 2012 11:12

Jeg byder gerne begge spillere velkommen tilbage.
Hvis Senoglu scorer mål nok til at blive interessant for pengeklubberne, så er det vel kun godt.
Og jeg tror nu også, at der er mere i Patrik, end han har vist hidtil. Og uanset hvad så har Henrik Jensen nok helt styr på, hvem der er bedst på dagen, og der skal jo også være nogen på bænken.

Jolly

Indlæg af Jolly » 19 dec 2012 21:26

Senoglu er klart den bedste af de 2 og dertil kommer han fra en fuldtidskontrakt.

solrød

Indlæg af solrød » 20 dec 2012 11:59

Ingen har indtil nu nævnt Simon Sinkjær.
Han var lidt af en bomber i KBH serien samt Danmarks serien.
Han røg til Herfølge(HB Køge) og spiller vist nu i Nordvest(Holbæk).
Er han et emne? eller er det gået ned ad bakke for ham?
Måske er der spillere fra Brøndby? De er jo tættere på en konkurs end de nogensinde har været :twisted:
I følge dagspressen så har Brøndby svært ved at skaffe penge til lønninger

Altidfremmer

Indlæg af Altidfremmer » 20 dec 2012 12:13

Jens Andersen skrev:Og jeg tror nu også, at der er mere i Patrik, end han har vist hidtil.
Ja, det må man sgu håbe. I den brede offentlighed er han nok mest kendt som ham der kom med i Vild med dans fordi hans søster er god til tennis.. :D

Jolly

Indlæg af Jolly » 20 dec 2012 13:46

Nu har Patrik jo holdt et års pause fra fodbolden, så jeg tror næppe han er blevet bedre...

Jeg kan ikke forestille mig at nogen af spillerne på Brøndbys 1. hold kunne være interesseret i at spille i en amatørklub.

I min optik er det Jens Lindboe (ved mindre han helt stoppede med fodbolden) og Senouglo der er de eneste forstærkninger. Måske Ole Budtz selvom hans alder trækker ned på interessen.

Brugeravatar
Jens Andersen

Indlæg af Jens Andersen » 20 dec 2012 16:59

Hvis Sinkjær ikke kan komme på holdet i Nordvest, så kan han heller ikke forstærke os. Lindboes situation kender jeg ikke, men han har ikke vist sig som en forstærkning over længere tid (selvom hans topniveau er imponerende).
Ole Budtz er skiftet til Lejre FC i Sjællandsserien.

Brugeravatar
Mod

Indlæg af Mod » 20 dec 2012 17:30

Jamen hvordan i alverden kan man vurdere Lindboes topniveau over længere tid ikke er imponerende?? Han fik nogle få kampe hos os, hvor han var noget af det bedste jeg har set i en Frem trøje sammen med Beran. Herefter valgte vores visionære og dybt succesrige daværende træner (ironi kan være anvendt) at smide ham på bænken. Så jeg mener ikke man kan udtale sig en dyt om hvor god han ville være over en længere periode.

Senoglu er sikkert ikke nogen klubmand, men er Wozniacki det, er Weibel?? Jeg vil bare gerne have Frem så langt op i rækkerne som muligt, og vi mangler gode angribere i truppen pt. til at supplere Andreas Olsen, der åbenbart ikke har formen til at spille fuld tid alle kampe.

Sinkjær, jeg ville sige ja. Om ikke andet så er han ung og kan udvikle sig meget. Men om han pt. kan gøre en forskel er svært at sige.

Brugeravatar
moderator
Site Admin
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlæg af moderator » 20 dec 2012 17:37

Jeg kender ikke den præcise årsag til Jens Lindboes exit, men det skete samtidig med at Beran fik Comeback, og det er stort set samme plads de spiller på holdet. Jeg har en mistanke om at Lindboe opgav at slå Beran af holdet, lidt ærgeligt, da Beran i den grad mangler en konkurrent til pladsen, for Beran er noget svingende og nok også sin egen værste fjende.
Een gang Frem, altid Frem

Webmaster:
http://www.loyalty.dk http://www.FremGalleriet.dk

Besvar