Fremad Valbys medlemstal - FREM er lillebror medlemsmæssigt

Alt vedr. 1. holdet

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Peter, moderator

Besvar
Jolly
Geografisk sted: Vallensbæk

Fremad Valbys medlemstal - FREM er lillebror medlemsmæssigt

Indlæg af Jolly » 22 dec 2012 13:18

http://www.bold.dk/nyt/22-dec-Voksevaerk-i-Valby

Nu vidste jeg godt i forvejen at Fremad Valby i flere år har haft flere medlemmer end FREM.

Som jeg har forstået det så er den valgte strategi til at få FREM (1. senior) længere op i dansk fodbold, at man vil styrke ungdomsafdelingen. Jeg ved godt, at en stor bredde ikke er ensbetydende med en fantastisk elite, men er det ikke også målet at FREM skal være den mest medlemsstærke klub i Valby IP (Valby Boldklub medregnet i Valby IP)?

Jeg har ikke min daglige gang i klubben og er bare nysgerrig mht. hvad man egentlig gør for at tiltrække børn og unge til klubben. Og hvorfor søren Fremad Valby tiltrækker flere medlemmer end FREM, hvis man ellers kan svare på det.
Jeg ved godt, at de bedste spillere i Fremad Valby etc. aligevel ville rykke til FREM på et tidspunkt, men det er vel også økonomisk fordelagtigt at have mange medlemmer?

Umidelbart tænker jeg at det er lidt dårligt gået, at den absolutte topklub i området ikke også kan tiltrække flest medlemmer (havde vi ligget i Superligaen med stor mediefokus, så tror jeg det automatisk ville ændre sig).
Jeg så Fremsons comeback!

Brugeravatar
Jens Andersen
Geografisk sted: København NV

Re: Fremad Valbys medlemstal - FREM er lillebror medlemsmæss

Indlæg af Jens Andersen » 22 dec 2012 13:47

Der er for tiden en pæn medlemstilgang til FREM, men der er stadig et stykke vej op til Fremad Valby. Og forklaringen er (som altid): faciliteter. Vi holder til i et antikt klubhus uden faciliteter, og så længe vi gør det, så bliver udfordringen kun større.
Der er godt gang i planerne for Valby Idrætspark/Valbyparken under navnet Idrætsbyen, og det kan måske være den afgørende faktor for, at vi kan tiltrække unge spillere (og deres forældre) samt fastholde dem i ungdomsårene, når FCN og andre lokker med gode faciliteter.

Jolly
Geografisk sted: Vallensbæk

Indlæg af Jolly » 22 dec 2012 16:14

Jens Andersen skrev: Der er godt gang i planerne for Valby Idrætspark/Valbyparken under navnet Idrætsbyen, og det kan måske være den afgørende faktor for, at vi kan tiltrække unge spillere (og deres forældre) samt fastholde dem i ungdomsårene, når FCN og andre lokker med gode faciliteter.
Det lyder godt. Jeg husker nogle visioner for Valby IP under Phillip West og Kokholm. Så imponerende bliver det nok ikke, men fint at der er nogle planer.
Senest rettet af Jolly 22 dec 2012 18:47, rettet i alt 1 gang.
Jeg så Fremsons comeback!

Brugeravatar
moderator
Site Admin
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlæg af moderator » 22 dec 2012 16:58

Fremad Valby har også en pæn stor Dame afdeling, bare til orientering.
Een gang Frem, altid Frem

Webmaster:
http://www.loyalty.dk http://www.FremGalleriet.dk

Brugeravatar
Ladymarian

Indlæg af Ladymarian » 22 dec 2012 18:49

´
Beløbet dækker på ingen måde en 1.sal.

Håber på, at både Herre & Dame toilettet står for tur for det omtalte beløb, bl.a. så stanken af urin ikke er det første der møder folk når de ankommer.
BK FREM is my religion and Valby Idrætspark is my church...!!!

noodles

Indlæg af noodles » 27 dec 2012 23:11

Måske de bare skal ramme kummen istedet for gulvet, så begrænser det stanken helt automatisk.
ÆRLIGT, folk er ofte nogle svin på toiletterne og det kan de sgu ikke være bekendt, hvis de er ægte Fremmere.

Besvar