Ikke meget at spille for?

Alt vedr. 1. holdet

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Peter, moderator

Brugeravatar
Thomas H. Nielsen
Geografisk sted: 2450 Ægte København SV.

Re: Ikke meget at spille for?

Indlæg af Thomas H. Nielsen » 04 feb 2013 11:04

Nu var mit oprindelige (start) indlæg ikke kritik rettet imod bestyrelsen. Jeg går da stadig ud fra at det er trænerstaben, der har det sidste ord og sætter de sportslige mål og ambitioner.

Flere har sagt her, samt ikke mindst i debatten på BK FREM SUPPORTs facebookgruppe, at jeg er blevet fanget af overskriften fra bold.dk og at det nok ikke skal læses så stramt og bogstaveligt m.m.

Men HVIS Henrik Jensen mener at bold.dk har lavet en "journalistisk stramning" eller måske endda er blevet fejlciteret, så kan klubben jo lave en lille nyhed på bkfrem.dk og/eller på facebook. Men det sædvanlige er jo nok, at vi skal vente til samtlige træningskampe er spillet, før vi får noget nærmere at vide om forårets kampe og målet og de sportslige ambitioner for sidste halvsæson.

PS: Dejligt at Sinkjær er kommet i gang igen, med to kasser over Fremad Valby i weekenden, samt at Martin Jørgensen og ikke mindst vores nye mand på toppen Ignas Bagdonas er brandvarme, med hver en kasse.

Hilsen en af "gutterne oppe under taget" (BLOK4), som IKKE er blevet smittet af andet en almindelig sund og fornuftig øltørst :D
FREM er GULD

FREMarbejder

Indlæg af FREMarbejder » 05 feb 2013 23:49

Bare lige for god ordens skyld 66/lasse:
"måske har du hængt for meget ud med 'gutterne' oppe under taget og er blevet smittet af 'det er de andres skyld'-syndrom..."

Hvad betyder det du har skrevet? Jeg forstår det ikke?
beklager at det kom til at fremstå lidt uklart, men, jeg hentydede blot til den video du uploadede i sidste uge af blok seks. Det var bestemt ikke ment som en personlig fornærmelse eller hånlighed - jeg forestiller mig ikke, med mit kendskab til dig, at du nærer nogen sympati for dem...hvorfor det undrede mig at du lavede den video til dem.

Hvorfor Thomas ikke behøver at føle sig ramt heller. :-)

Så skulle den skid være ude af lokalet - tilbage til den egentlige diskussion. (Hvis der skal snuses mere, så lad det ske i video-tråden).
- Altid for arbejdermagt.

Brugeravatar
66
Geografisk sted: South of Copenhagen.
Kontakt:

Indlæg af 66 » 06 feb 2013 01:20

FREMarbejder: woww.....det er langt ude mand, den kommentar.
Det er temmelig snæversynet og i værste fald direkte fascistisk.

Den video du henviser til er en god FREMsang fra den sidste hjemmekamp imod Næstved. Sunget af gutterne i BLOK6 og hvad så? Jeg har optaget over 20 videoer med de dejlige folk i BK Frem Support og super stemning hos Paulis Rødder og der er aldrig nogle fra BLOK6 der har "brokket" sig over det eller påtalt det.
Og så nu denne video, hvor der er nogle fra BLOK6 med og så sådan en kommentar :smt017
Videoen du henviser til:
http://www.youtube.com/watch?v=DFtAUCMj ... xg&index=3
Jeg skriver, på min hjemmeside, at et af mine formål med mine optagelser fra Frem er at vise fankulturen, mål og kampreferater. BLOK6 er også en del af Frem/fankulturen og de er vel også mennesker eller hvad?

Min placering politologiske(hvis man kan sige det sådan?) har baggrund i mine observationer på Balkan og studier i samfund og historie. De er ikke hemmelige.....læs selv på min hjemmeside under Lasses nyheder :D Jeg tror ikke på det påduttede højre/venstre paradigme og opfordre til at stille spørgsmål ved det ulige system der findes i verden i dag. Meget kort fortalt, så er det geniale i højre/venstre paradigmet at folket bekæmper hinanden, istedet for de rige/eliten på toppen, der tager røven(mildt sagt) på os allesammen.
Og jo jeg har sympati for folkene i BLOK6, og BK Frem Support og Paulis Rødder......for de er sgu meget sympatiske alle sammen. Jeg har aldrig oplevet noget negativt fra nogle i Frem. Bl.a. derfor elsker jeg at komme der :smt007
Bk Frem - Byens Hold i over 100 år.

FREMarbejder

Indlæg af FREMarbejder » 06 feb 2013 02:25

okay, ser ikke hvori det fascistiske ligger.

selv wow. :-)

Det var ment som en hurtig stikpille oprindeligt, med et smil på læben. Kan læse at du ikke tager det sådan.
Ved ikke hvad politilogisk/politisk holdning helt har med det at gøre. Men lad os tage den et andet sted end i denne tråd?
- Altid for arbejdermagt.

Brugeravatar
Jens Andersen
Geografisk sted: København NV

Indlæg af Jens Andersen » 06 feb 2013 13:01

Men lad os tage den et andet sted end i denne tråd?
God idé! :D

Altidfremmer

Indlæg af Altidfremmer » 08 feb 2013 11:49

Der er altid noget at spille for, f.eks. at beholde den flotte 4. plads eller endda rykker yderligere op i tabellen - eller vinde nogle flere kampe på hjemmebane.

HJ er klassisk Bundby-mand og de er jo som bekendt ikke for kloge... :D

SSCNapoli

Indlæg af SSCNapoli » 09 feb 2013 23:01

Agurketid ;-)

Men hold op det er prisværdigt at nogle herinde kan skrive så meget om så lidt ! ;-) Det udstråler hjerte og engagement.

Men ro på venner - vi når det nok :D
CA vani CA vani CA vani drikke ud ? ? ?

PO Bomber

Indlæg af PO Bomber » 10 feb 2013 12:01

Tænk jeg syntes faktisk der har været mange dygtige mennesker der har været i Frems bestyrelse igennem tiden. At jeg ikke har været enig med deres måde at tænke Frem på gør dem ikke uduelige.
Jeg syntes der i A/S har været mennesker der har glemt at tænke på rettidig omhu.
Jeg skal være den første til at sige , jeg er blevet overasket over hvor mange administrative ting der er i en Boldklub og hvor mange penge det koster at komme tilbage på elite tanken.

Jeg syntes det er let at sige vi bare kommer med bla bla. Vi havde et klart mål da vi blev valgt ind i bestyrrelsen at få vores medlems flugt stoppet. Vi var lidt over 600 medlemmer idag er vi 935 medlemmer (håber vi når 1000 i.år)

Så vil vi forsøge at sikre en økonomisk forsvarlig drift af vores klub da vi ser dette som klubbens sidste chance, det tager tid at opbygge en økonomi der kan være med i toppen af 2.div samt Viasat division. Kan i den sammenhæng nævne at HIf, Roskilde, Næstved samt Helsingør bruger ca 3-4 gange flere penge end vi har på deres første hold. I Viasat er det ca 5-6 gange mere.
Vi vil alle sammen gerne op i Viasat/SAS ligaen igen, vi skal bare have økonomi samt organisationen på plads. Hvorvidt det kan lykkes afhænger af mange ting, flere sponsorer og andre steder hvor der kan tjenes penge. Vi har pt de billigste medlemskab , stadion priser osv osv. Vi vil fortsat kæmpe for alle har råd til at være en del af Fremmer familien. Det er til stadighed dejligt at se alle de frivillige-træner-Leder der reelt set er dem der fortjener ros for vores klub igen er i fremgang.
Generelt syntes jeg det går rigtigt godt for vores alles klub og jeg tror på vi på et tidspunkt igen er at finde i Viasat div, hvornår det bliver tør jeg ikke gætte på. :smt006

Brugeravatar
moderator
Site Admin
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlæg af moderator » 10 feb 2013 21:04

Jeg tror der er mange der er rigtig glade for det store stykke arbejde som i laver, i bestyrelsen, og det skal i have stor tak for. Hvis man læser http://www.bkfrem.dk/default.asp?vis=nyheder&id=2709 kan man få et indtryk af jeres arbejde, og så gør i det helt og aldeles frivilligt.

Jeg er enig i at vi ikke skal forhaste os o.s.v.

Men jeg er ikke enig i trænerens udtalelser og det er sådan set her det hele startede. Om Henrik Jensen er citeret korrekt af Bold.dk ved jeg ikke men der er mange andre ting end oprykning man kan spille for og det synes jeg godt kunne være nævnt. Vi ligger i en situation hvor vi stort set ikke kan rykke ned, og jeg ser derfor ikke nogen grund til at skåne spillerne for et vist forventningspres. Der er ingen grund til at tilskuerne ikke behøver at komme i forårssæsonen
Een gang Frem, altid Frem

Webmaster:
http://www.loyalty.dk http://www.FremGalleriet.dk

Besvar