Avarta vs. BK Frem

Alt vedr. 1. holdet

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Peter, moderator

Besvar
Brugeravatar
Ladymarian

Avarta vs. BK Frem

Indlæg af Ladymarian » 02 jun 2013 09:26

´
Via et flot sponsorat fra Allan Jensen og Malerselskabet A/S :smt023
er der gratis bustur for medlemmer af BK Frem Support til Avarta på søndag

Billede :D
BK FREM is my religion and Valby Idrætspark is my church...!!!

Brugeravatar
Mod
Geografisk sted: Sydhavnen

Re: Avarta vs. BK Frem

Indlæg af Mod » 09 jun 2013 16:08

Vores hold kan åbenbart ikke sætte tre gode kampe sammen i streg. Det er lidt skuffende. Har ladet mig fortælle at vi igen fik et mål underkendt, det er da utroligt.

tobias
Geografisk sted: Nørrebro
Kontakt:

Indlæg af tobias » 10 jun 2013 18:17

Ja, vi fik et mål underkendt, men der lugtede lidt af offside, der fra hvor jeg stod.

Som jeg ser det, betyder det ikke det store om vi får nul eller 1 point. Vi skulle have 3 point og det fik vi ikke.
På vej ind på stadion stod der på et skilt; "al uvedkommende færdsel på boldbanen frabedes". Som Frem spillede igår, skulle de slet ikke have løbet på banen, for det var da godt nok en "uvedkommende" og uinspireret indsats :roll:

Nu har Jens før påpeget, at man ikke må kritisere, når man ikke selv er med, men nu gør jeg det alligevel:
Det var da godt nok også en gang sløve Frem-supportere, der forsøgte at snøvle sig igennem ca 3-4 nogenlunde sammenhængende sange til drengene derinde :lol: . Men OK, det var så også en af de meget få off-days, hvor holdet inde på banen har haft markant flere.. Helt fair.
Kig ind på min bloggerside!

http://tobybkfrem.blogspot.com

Brugeravatar
Jens Andersen
Geografisk sted: København NV

Indlæg af Jens Andersen » 10 jun 2013 20:15

tobias skrev: Nu har Jens før påpeget, at man ikke må kritisere, når man ikke selv er med, men nu gør jeg det alligevel
Det er nu ikke mig, der har sagt det. :oops:
Når det er sagt, så er jeg enig i, at der var en del sommerferiestemning på begge sider af hegnet. :smt015

Brugeravatar
Thomas H. Nielsen
Geografisk sted: 2450 Ægte København SV.

Indlæg af Thomas H. Nielsen » 10 jun 2013 21:48

tobias skrev:Det var da godt nok også en gang sløve Frem-supportere, der forsøgte at snøvle sig igennem ca 3-4 nogenlunde sammenhængende sange til drengene derinde
Sludder og vrøvl! (man er iøvrigt ALTID velkommen til at starte en sang eller et råb og er man utilfreds med niveauet, så kan man jo bare starte noget larm selv)
Jens Andersen skrev:Når det er sagt, så er jeg enig i, at der var en del sommerferiestemning på begge sider af hegnet
Måske har du købt så mange flybilletter, at du er gået mentalt på sommerferie. Personligt var jeg spændt som en flitsbue :-D
FREM er GULD

Brugeravatar
moderator
Site Admin
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlæg af moderator » 11 jun 2013 11:57

Det undre mig lidt at Henrik Jensen satte Klsvs Svendsen på banen istedet for Stokholn da denne blev skadet det mest fornuftige havde varet en angriber efter som vi var bagud og en mand i overtal
Een gang Frem, altid Frem

Webmaster:
http://www.loyalty.dk http://www.FremGalleriet.dk

Besvar