B93 vs. BK Frem

Alt vedr. 1. holdet

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Peter, moderator

Besvar
Brugeravatar
Ladymarian

B93 vs. BK Frem

Indlæg af Ladymarian » 26 okt 2013 09:19

Billede
BK FREM is my religion and Valby Idrætspark is my church...!!!

Brugeravatar
Ladymarian

Re: B93 vs. BK Frem

Indlæg af Ladymarian » 29 okt 2013 17:18

Maxi
Geografisk sted: Nær Badstuestræde 9

Indlæg af Maxi » 29 okt 2013 17:28

Ja...

Rart at slutte et sløjt efterår af med en rigtig klassiker i novemberaftens-mørke som tænder både spillere og supportere op.

VIERBKFREMÆGTEKØBENHAVN!!
Boldklubben Frem af 1886 - Kærlighed uden Grænser:
http://www.youtube.com/watch?v=9_i_RTKlnLU

Brugeravatar
moderator
Site Admin
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlæg af moderator » 29 okt 2013 21:02

Vi har jo så lige en hjemmekamp mod Avarta, selv om man nok ikke skal regne med sejr, det sker nemlig yderst sjælden i sidste efterårs kamp, bortset fra da vi spillede i københavnsserien skal vi tilbage til efteråret 2002 for at finde en sejr.
:smt017
Een gang Frem, altid Frem

Webmaster:
http://www.loyalty.dk http://www.FremGalleriet.dk

SSCNapoli

Indlæg af SSCNapoli » 01 nov 2013 21:13

Forventninger til slaget på Østerbro Stadion:

:D At Sinkjær starter inde
:D At Sims er med (hvis der ikke er plads på midten er der i hvert fald i forsvaret)
:twisted: At Henrik Jensen råber og viser engagement og handlekraft
:evil: At dem der taber bolden løber med hjem og tackler/vinder bolden igen
:D At der kommer flere Frem supportere end 93ere (Den holder i hvertfald)

Puha det har været svingende i efteråret.
CA vani CA vani CA vani drikke ud ? ? ?

Brugeravatar
Mod
Geografisk sted: Sydhavnen

Indlæg af Mod » 03 nov 2013 09:30

I det mindste fik vi point. Men endnu en dårligt spillet kamp som vi lige så godt kunne have tabt. Jeg mangler stadig at der handles fra træner teamet på to ting.

1) få styr på backpladserne, evt. ved at gå over til 4 mand dernede. Igår hang Louie gentagende gange når B93 havde konstrastød og de udnyttede generelt det rum, der var bag ved vores wing backs - oversat til dansk det er alt for nemt at komme til store chancer mod os. Heldigvis var B93 temmelig ineffektive.

2) Vi SKAL finde en stor stærk angriber, der er god på låget og som kan holde i bolden. Der mangler noget power deroppe. Hvad er der sket med Andreas Olsen er han stadig skadet?

I øvrigt må jeg sige at Andreas Theil spillede en meget skidt kamp. Ingen tvivl om at han har et godt overblik, men at placere ham som midtbane anker mand lige foran forsvaret var højrisikabelt, da han tabte et hav af bolde. At trænerteamet ikke reagerer på en spiller, der slet slet ikke rammer dagen er bekymrende.

Mit humør Fremwise er nedadgående, men det skal jeg da lige love for det også var hos flere fans. Man skal lang tid tilbage (Under Peeeeer F Hansen) for at høre decideret buh råb og svinere af træner+spillere. Trist trist trist.....alle de positive ting er resulteret i nada, og jeg må anse mig selv for nærmest tåbelig, for jeg har tænkt mig at tage Avarta kampen med, selv om vejret, spillet på banen og fansenes humør sikkert er lige elendigt.

Brugeravatar
Ladymarian

Indlæg af Ladymarian » 03 nov 2013 10:18

Mod skrev:I det mindste fik vi point. Men endnu en dårligt spillet kamp som vi lige så godt kunne have tabt. Jeg mangler stadig at der handles fra træner teamet på to ting.

1) få styr på backpladserne, evt. ved at gå over til 4 mand dernede. Igår hang Louie gentagende gange når B93 havde konstrastød og de udnyttede generelt det rum, der var bag ved vores wing backs - oversat til dansk det er alt for nemt at komme til store chancer mod os. Heldigvis var B93 temmelig ineffektive.

2) Vi SKAL finde en stor stærk angriber, der er god på låget og som kan holde i bolden. Der mangler noget power deroppe. Hvad er der sket med Andreas Olsen er han stadig skadet?

I øvrigt må jeg sige at Andreas Theil spillede en meget skidt kamp. Ingen tvivl om at han har et godt overblik, men at placere ham som midtbane anker mand lige foran forsvaret var højrisikabelt, da han tabte et hav af bolde. At trænerteamet ikke reagerer på en spiller, der slet slet ikke rammer dagen er bekymrende.

Mit humør Fremwise er nedadgående, men det skal jeg da lige love for det også var hos flere fans. Man skal lang tid tilbage (Under Peeeeer F Hansen) for at høre decideret buh råb og svinere af træner+spillere. Trist trist trist.....alle de positive ting er resulteret i nada, og jeg må anse mig selv for nærmest tåbelig, for jeg har tænkt mig at tage Avarta kampen med, selv om vejret, spillet på banen og fansenes humør sikkert er lige elendigt.
Andreas skulle så småt være ved at komme tilbage, med mindre der er sket ændringer for nylig. Tror dog tidligst det bliver til foråret at vi ser ham i action.

Heldigt nok er du ikke den eneste der føler dig nærmeste tåbelig, ses lørdag :lol:

SSCNapoli

Indlæg af SSCNapoli » 03 nov 2013 14:29

Mod>> Jeg kunne næsten ikke have skrevet det bedre. Du har evigt ret !

Jeg synes Frems fans sang Østerbro stadion ned i første halvleg. Der var god og optimistisk stemning på tribunen :D. Den støtte opsatte spillerne kun til ligegyldighed, fejlafleveringer og opgivende attituder. Det virker igen ikke som om at alle 11 i tværstribet var tændte og opsatte. Det er ikke godt nok Henrik J.

I første halvleg var største lyspunkt Simon Stage der gang på gang kørte til baglinien og lagde et par gode indlæg. Der var bare ingen modtager foran målet. Det virker som om at Frem ikke har et koncept. Intet virker planlagt - er det hele mon tilfældigt og individ præget? Og hvordan kan Beran ligge alene på top i første halvleg ? Elly og Øst lå det meste af tiden på flankerne. Det virker i min simple træner hjerne åbenlyst at vælge en rigtig angriber helt på top. Evt en der kan heade den ind.

Andreas Theil havde en uheldig og svær dag. Han skulle have været skiftet ud i pausen. Henrik J vælger at lade ham fortsætte og tilmed på en mega tung og umulig bane.

Beran tryllede og lagde et par super flotte afleveringer i anden halvleg. Han skal ligge længere nede i banen og lave nogle flotte målgivende afleveringer i stedet for at ligge på top. I mine øjne logik.

Jeg tror vi skal være søde og rare ved Henrik Jensen på lørdag og sige "tak for denne gang". Jeg tvivler på at han sidder ved roret når vi ses en gang i foråret. Hvem sagde Tim Ilsø?

Vi kan ikke have en træner det virker så modløs og ligeglad og som tydeligvis ikke formår at motivere spillerne - samt bruge de samme hver evigt eneste gang.
CA vani CA vani CA vani drikke ud ? ? ?

Brugeravatar
Ladymarian

Indlæg af Ladymarian » 04 nov 2013 06:03

´
BK Frem Support har modtaget denne mail med disse flotte ord fra formanden for B93's fanklub... :smt023

"Hej Marianne

Tak for en super underholdende kamp. Jeg må sige, at man kun kan have stor respekt for Jer. Super flinke mennesker, man fik ikke andet end positive kommentar fra dem man stødte på undervejs.

Vi ser "frem" til at gæste Valby idrætspark i foråret

Held og lykke herfra i resten af sæsonen.

Mvh
Brian Nehm"

Besvar