Bustur til Fredericia

Alt vedr. BK Frem supports busture

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Brian Petersen, Peter, moderator, Flever

Besvar
Flever

Bustur til Fredericia

Indlæg af Flever » 11 aug 2009 18:33

Hej hej!!

Ja, så kører FREMMERBUSSEN igen, denne gang til Fredericia.
Turen koster denne gang det samme for medlemmer af BK FREM SUPPORT, og ikke medlemmer, nemlig 250kr. dog koster det 125kr. for børn under 15 år.

Det er som sædvanlig en rigtig hyggelig tur, der er lotteri med rigtig mange præmier, bla. originale udebanetrøjer fra dengang vi var i Superligaen. Der er billige drikkevarer, og jeg er sikker på at Kaj Frank gir`en tale på vej hjem.

Da vi over sommeren, har skiftet busselskab, er det nødvendigt, at man tilmelder sig turen senest i morgen onsdag, da selskabet skal vide hvor mange vi er senest torsdag morgen. Så fat telefonen, eller kom til tasterne.

Telefonnr. som sædvanlig 60 71 81 52 eller mail bus@bkfremsupport.dk

Vel mødt kl. 10.30 i klubhuset søndag

Brugeravatar
Ladymarian

Re: Bustur til Fredericia

Indlæg af Ladymarian » 11 aug 2009 20:37

Tak skal du have, er sikker på vi får en fantastisk tur og med lidt god vilje som jeg er sikker på vores stjerner gerne vil bidrage med - 3 point med hjem
BK FREM is my religion and Valby Idrætspark is my church...!!!

Flever

Indlæg af Flever » 13 aug 2009 16:43

Hej igen!!

Ja så er bussen til Fredericia udsolgt, d.v.s. der kommer kun en 20 personers bus, da der kun, her torsdag formiddag var tilmeldt 20 personer.

Så der er ingen grund til at ringe eller skrive, bussen er udsolgt, det er kun hvis der indløber afbud fra nogen, men så skriver jeg her på siden.

Vi ses søndag
Hilsen Flemming

Flever

Indlæg af Flever » 15 aug 2009 22:07

Hej!!

Der er 2 ledige pladser til i morgen, da der er indløbet afbud, så hvis der er nogen som vil med så fat telefonen og ring.

Hilsen Flemming

Besvar