Thistedturen

Alt vedr. BK Frem supports busture

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Brian Petersen, Peter, moderator, Flever

Besvar
Flever

Thistedturen

Indlæg af Flever » 10 nov 2009 12:27

Hej alle!!

Som den eneste udebanekamp i dette efterår, arrangeres der ikke bustur til Thisted. I stedet er vi 8 personer, som tager toget til Thisted lørdag morgen, ( kampen spilles lørdag kl. 15 ). Vi har som sædvanligt, når vi er i Thisted, booket os ind på Thisted Camping, og når vi har fået 3 point, så er jeg sikker på, at vi vil sætte vores præg på nattelivet i Thisted. Jeg vil her sige tak til alle som har deltaget på vores busture i dette efterår, og jeg forventer, at vi er tilbage med fuld skrue til foråret. Jeg vil også benytte lejligheden, til at ønske alle en rigtig glædelig jul, og ikke mindst et FREMragende nytår. Vi ses til foråret.

Hilsen
Flever

Brugeravatar
Ladymarian

Re: Thistedturen

Indlæg af Ladymarian » 15 nov 2009 20:24

1000 Tak til Sømand, Tonny, Flever, Rasmus, Lars, Flobber & Mette for en pragtfuld tur til Thisted...

I er sgu en fornøjelse at tilbringe en weekend med, lad os få mange flere af dem....!!!

Næste gang vil jeg dog tage ørepropper med, for det må siges at nogen snorker mere end andre :lol:

Tak til formand Peter Hornbæk A/S for at give en omgang øl i toget på vej over og tak til

Tonny Saaby (1.holdets tøjmand)
Berit (Cafe frem)
Torben Klingberg (A/S)
Søren Honore (A/S)
Jan Lassen (A/S)

for at sponsere en flaske sprut m. vand til os i Thisteds natteliv, det er fanme god stil :smt023 det kan vi li :D

Tak til 1.holdet for deres yderst fine farvel til os supporter efter kampen :smt023

Ingen tak til Thisted der bør skamme sig over at behandle deres gæster på stadion som de gør øv-øv

Alt i alt en skøn tur hvis vi ser bort fra resultatet :(
dårlig behandling på stadion :x
samt at vi blev lovet øretæver :smt043
BK FREM is my religion and Valby Idrætspark is my church...!!!

Flever

Indlæg af Flever » 16 nov 2009 18:09

Hej!!

Hermed en tak til deltagerne på turen til Thisted. Det var en fornøjelse at være med, hvor kun resultatet og et ualmindelig tilskuerfjendsk Thisted Stadion ( eller hvad det nu hedder ) var det eneste negative man kan sige om turen :smt013

Hvis vi ville ind på deres overdækkede tribune, skulle vi betale 100kr. ekstra pr næse, og så måtte vi ikke have trommen med ind, for den forstyrede sponsorerne. Så vi valgte at gå ind på ståpladserne selvom det regnede under hele kampen, men vi havde også hørt vejrudsigen, så vi havde taget paraplyer med, men af en eller anden årsag, så glemte vi dem på campingpladsen.

Til gengæld så var byturen som sædvanlig en fornøjelse, søde mennesker alle vegne, og selv sømanden vågnede op til dåd, da han så alle hunkønsvæsnerne. Marianne var desværre blevet træt, så hun gik hjem før os andre, og da vi kom hjem, viste Flopper sig fra en helt ny side, da han tyssede på undertegne, fordi Marianne sov. Hun fik forøvrigt afprøvet begge hytter, da der var nogen højlydte snorkere iblandt deltagerne :smt015 :smt015

Jeg vil her også takke for de sponserede drikkevarer, det var et rigtigt dejligt træk, tak for det :smt030

På hjemturen lykkedes det Marianne, at fare vild i toget, og så fik vi også set at sømanden kan sove hvor som helst, og hvornår som helst.

Brugeravatar
Ladymarian

Indlæg af Ladymarian » 16 nov 2009 20:06

Ja det er korrekt jeg var træt men det tror jeg nu vi alle var...

Og tak Flever for at bruge ordet "Træt" det lyder som om jeg var skide fuld :smt030

Hovedårsagen til mit tidlige exit var nu at jeg havde/har sindsygt ondt i ryggen øv-øv...

Med hensyn til at fare vild i toget, ja hvad kan jeg sige, andet end at jeg ikke er kendt ud over valby bakke :smt042
BK FREM is my religion and Valby Idrætspark is my church...!!!

Besvar