Life of Brian

Alt andet

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Brian Petersen, Peter, moderator

Besvar
Brugeravatar
Fremmer4Life
Geografisk sted: København V
Kontakt:

Life of Brian

Indlæg af Fremmer4Life » 15 sep 2005 17:12

Moderator skrev:

HUSK at moderator til enhver tid kan udelukke enkelte brugere, dette er sket een tidligere, forhåbentlig sker det ikke igen.

Håber ikke at ovenstående skal opfattes som en løftet pegefinger til mig. Jeg har blot forsøgt at forsvare mig i mod Brians personangreb, som blev mere og mere skingre efterhånden som hans argumenter slap op.

Beklager.

bkfrem4ever (roskilde)
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af bkfrem4ever (roskilde) » 15 sep 2005 19:12

Fremmer4live syntes du holder et fagligt og sagligt niveau og ikke skal lade dig kue af moderater :D

Ps: det er mig der er den ene der er blevet exkluderet og vendt frygtligt tilbage 8)

pps: Men kære Moderater du gør et fremragende stykke arbjede så lad dog debatten blomstere :P
Senest rettet af bkfrem4ever (roskilde) 15 sep 2005 19:30, rettet i alt 1 gang.
Wassim er GUD.......
Don Ø er en klud.......

Brugeravatar
moderator
Site Admin
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlæg af moderator » 15 sep 2005 19:24

Det var ikke en løftet pegefinger til hverken dig eller Brian, men blot en kommentar til at Brian's synspunkter vedr. annonyme debatører. Som sagt, træder nogen over stregen, er det uuuuuuud, og så er det sådan set ligegyldigt om man hedder kurt eller Jens.

I må oprette en ny tråd, hvis i vil fortsætte debatten, som jeg i det store hele syntes er saglig. I kunne f.eks fortsætte den i denne tråd.
Een gang Frem, altid Frem

Webmaster:
http://www.loyalty.dk http://www.FremGalleriet.dk

Brugeravatar
Brian Petersen

Indlæg af Brian Petersen » 16 sep 2005 10:00

Nu må det simpelthen stoppe...

Jeg ved ikke hvordan det er gået til at jeg lige pludseligt er blevet den onde dræbermaskine som kan finde på hvad som helst.

Jeg har hele tiden holdt mig til at man må opføre sig fair overfor spillerne, træneren og ledelsen. Jeg kan ikke genkende at jeg har opført mig urimeligt overfor nogen. Du siger at jeg mener at de burde få konsekvenser?? Det har jeg ikke sagt, jeg har sagt at det barnligt at sidde og pege fingre af folk som ingen chance har for at svare igen på tiltalen fordi den kommer helt anonymt. Så lad være med at ligge ord i min mund.

Jeg har ikke nogen tro væbner i Niels, jeg kender ikke engang manden for pokker... Så lad være med at beskylde mig for alt muligt. Jeg siger jo heller ikke at du står i ledtog med alle dem som deler din mening.

Du skriver ligeledes at jeg er løbet tør for argumenter, det kan jeg heller ikke nikke genkendende til. Det virker bare som om at hver gang jeg skriver et langt indlæg med diverse forklaringer, så lukker du fuldstændigt øjnene og vælger istedet at fokusere på enkelte formuleringer som du kan drage nye debatter ud af. Du har ikke en eneste gang kommet med argumenter men skyder blot med løse beskyldninger mod diverse personer.

Hvorfor kommer du ikke bare frem med din mening? I stedet for at sværte uskyldige til? Hvordan vil du løse de problemer som Frem i øjeblikket har? Jeg venter med meget stor spænding på om du overhovedet har nogen argumenter, eller om der bare kommer de sædvanlige 2 linier om at jeg ikke har begreb om virkeligheden og i øvrigt er fuldstændig volds psykopat...

Mvh. Brian.
Vi er FREM og det er vi stolte af!

Husk at BK FREM Support i samarbejde med DFF arrangerer billetter til Danmarks hjemmekampe.

Spørg for yderligere info!

Brugeravatar
Brian Petersen

Indlæg af Brian Petersen » 16 sep 2005 10:00

Nu må det simpelthen stoppe...

Jeg ved ikke hvordan det er gået til at jeg lige pludseligt er blevet den onde dræbermaskine som kan finde på hvad som helst.

Jeg har hele tiden holdt mig til at man må opføre sig fair overfor spillerne, træneren og ledelsen. Jeg kan ikke genkende at jeg har opført mig urimeligt overfor nogen. Du siger at jeg mener at de burde få konsekvenser?? Det har jeg ikke sagt, jeg har sagt at det barnligt at sidde og pege fingre af folk som ingen chance har for at svare igen på tiltalen fordi den kommer helt anonymt. Så lad være med at ligge ord i min mund.

Jeg har ikke nogen tro væbner i Niels, jeg kender ikke engang manden for pokker... Så lad være med at beskylde mig for alt muligt. Jeg siger jo heller ikke at du står i ledtog med alle dem som deler din mening.

Du skriver ligeledes at jeg er løbet tør for argumenter, det kan jeg heller ikke nikke genkendende til. Det virker bare som om at hver gang jeg skriver et langt indlæg med diverse forklaringer, så lukker du fuldstændigt øjnene og vælger istedet at fokusere på enkelte formuleringer som du kan drage nye debatter ud af. Du har ikke en eneste gang kommet med argumenter men skyder blot med løse beskyldninger mod diverse personer.

Hvorfor kommer du ikke bare frem med din mening? I stedet for at sværte uskyldige til? Hvordan vil du løse de problemer som Frem i øjeblikket har? Jeg venter med meget stor spænding på om du overhovedet har nogen argumenter, eller om der bare kommer de sædvanlige 2 linier om at jeg ikke har begreb om virkeligheden og i øvrigt er fuldstændig volds psykopat...

Mvh. Brian.
Vi er FREM og det er vi stolte af!

Husk at BK FREM Support i samarbejde med DFF arrangerer billetter til Danmarks hjemmekampe.

Spørg for yderligere info!

Besvar