Trøjerne

Alt andet

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Brian Petersen, Peter, moderator

Besvar
Brugeravatar
fremson

Trøjerne

Indlæg af fremson » 18 okt 2005 21:24

Hej Alle

Har tænkt lidt over, hvornår vi igen skal tilat have nye trøjer, dem vi bruer for nuværende er efterhånden af ældre dato, og et nyt udkast burde snart være på trapperne.

Jeg ved Hummel ikke kan levere mange flere til vores ungdomshold så de er nødt til at spille i gammelt tøj (nogle) hold.

Men igen kunne det være fedt med nye trøjer

Rene L

Indlæg af Rene L » 19 okt 2005 14:50

Personligt synes jeg at vi har de fedeste og flotteste trøjer....og de blev osse kåret som de flotteste ...da vi var i suppen, så for min skyld og osse alle de fans der har købt dem...beholde dem endnu...og ikke som f.eks fuckerne der absolut skal skifte hele tiden...så don øbberbøv...kan tjene endnu flere judas penge.

mht...til at tjene penge....drikker vi sku bare flere bajer.... *G*

Brugeravatar
fremson

hmm

Indlæg af fremson » 19 okt 2005 23:30

ærgeligt du ikke forstod mit indlæg Rene

Fortæller dig Hummel ikke har flere trøjer på lager, dvs sige vi har en masse hold i kluben der ikke kan få denne dragt.

Slf skal den udskiftet - eller måske bare piftes mere op lidt mere tidsvarende eller retro.

Brugeravatar
kuku
Geografisk sted: Vanløse

Indlæg af kuku » 20 okt 2005 01:44

Vi har de fedeste trøjer, og kan hummel ikke levere, så må de ud, hvor svært kan det være
Forza De RØD/BLÅ

Erik D

Indlæg af Erik D » 20 okt 2005 09:58

Det er nemlig rigtigt. Den trøje vi har nu sender de helt rigtige signaler, d.v.s tradition, klasse o.s.v. Jeg har det med at rende rundt i den trøje overalt hvor jeg kan komme til det. Som skitøj i Østrig er den et kæmpehit, jeg er blevet fotograferet af jeg ved ikke hvor mange af den grund. Andre steder i Europa er jeg blevet opsøgt af fans fra klubber som er grønne af misundelse.
Herhjemme giver den altså også våde øjenkroge til folk omkring i landet der holder af rigtig fodbold og fodboldklubber.
Vi må aldrig tilbage til noget af det miskmask af noget designerpis ´vi har forsøgt med inden vi vendte tilbage til "den gode gamle" havd det jo er!

Landmus

Indlæg af Landmus » 24 okt 2005 10:53

Tenkte jeg skulle dele en hyggelig historie med dere!

Var på besøk i København denne helgen, og besøkte en trivelig pub. Hadde på meg min Vålerengatrøye (Rugby utgaven).
Som trofast Vålerenga supporter pleier jeg å bruke forskjellige trøyer ute på pub.

Sammen men noen venner sto jeg da der i baren, da to hyggelig dansker kommer inn av døren. Den ene går rett frem til meg, og sier: "Frem, Frem, er du Frem?"

Som normann i Danmark ble jeg litt usikker på hva han mente, men etter litt oppklaring viste deg seg at hans kjære fotball lag hadde nøyaktig samme drakt som meg!

Vi var selvfølgelig enig om at drakten var den fineste som finnes og hadde en hyggelig fotballprat.

Jeg mått desverre forlate det hyggelige Danmark, for å rekke våres siste hjemmekamp mot Rosenborg på Søndag.
(Denne tapte vi 0-2, og ligger likt på poeng med nr 1 i serien før siste runde til helgen)

Vi Norge trenger all den støtte vi kan få, og håper dere vil sendes oss noen varme tanker til helgen, når vi som første lag på 13 år kan bli en annen seriemester enn Rosenborg!.

Landmus

Indlæg af Landmus » 24 okt 2005 10:54

Tenkte jeg skulle dele en hyggelig historie med dere!

Var på besøk i København denne helgen, og besøkte en trivelig pub. Hadde på meg min Vålerengatrøye (Rugby utgaven).
Som trofast Vålerenga supporter pleier jeg å bruke forskjellige trøyer ute på pub.

Sammen men noen venner sto jeg da der i baren, da to hyggelig dansker kommer inn av døren. Den ene går rett frem til meg, og sier: "Frem, Frem, er du Frem?"

Som normann i Danmark ble jeg litt usikker på hva han mente, men etter litt oppklaring viste deg seg at hans kjære fotball lag hadde nøyaktig samme drakt som meg!

Vi var selvfølgelig enig om at drakten var den fineste som finnes og hadde en hyggelig fotballprat.

Jeg mått desverre forlate det hyggelige Danmark, for å rekke våres siste hjemmekamp mot Rosenborg på Søndag.
(Denne tapte vi 0-2, og ligger likt på poeng med nr 1 i serien før siste runde til helgen)

Vi Norge trenger all den støtte vi kan få, og håper dere vil sendes oss noen varme tanker til helgen, når vi som første lag på 13 år kan bli en annen seriemester enn Rosenborg!.

Brugeravatar
Fremmer4Life
Geografisk sted: København V
Kontakt:

Indlæg af Fremmer4Life » 25 okt 2005 15:00

Er glad for vores retro-trøje som signalerer en klub med historie. Her har vi nemlig noget som Bundby og FuCK ikke kan købe for alle deres penge.

Håber derfor Hummel kan overtales til at fortsætte med produktionen.

'

Indlæg af ' » 25 okt 2005 16:35

et positivt indlæg fra dig :shock: ....godt gået du :wink:

Holst
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlæg af Holst » 25 okt 2005 16:56

Er enig i, at det er en fed trøje. Men den der Ramirent-plakat, der pt "pryder" hele spillernes mave er lidt af en skændsel

:evil:

Brugeravatar
Fremmer4Life
Geografisk sted: København V
Kontakt:

Indlæg af Fremmer4Life » 25 okt 2005 20:41

Min trøje har det gamle Altima logo, så jeg havde midlertidig glemt hvor dårligt den nye Ramirent reklame passer til trøjen. Lidt ærgeligt - det måtte man gerne finde en bedre løsning på når vi engang skal have nye trøjer.

Er bange for at det alligevel blev et negativt indlæg fra den gamle alkoholiker, men man har jo også et image at pleje :lol:

'

Indlæg af ' » 25 okt 2005 23:06

Holst skrev:Er enig i, at det er en fed trøje. Men den der Ramirent-plakat, der pt "pryder" hele spillernes mave er lidt af en skændsel

:evil:

ja men den skændels holder liv i vores klub
så kan sagtens leve med det

Besvar