Nyt stadion

Alt andet

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Brian Petersen, Peter, moderator

Besvar
Brugeravatar
Jens Andersen
Geografisk sted: København NV

Nyt stadion

Indlæg af Jens Andersen » 10 apr 2012 14:06

Mens vi venter på at få et rigtigt stadion at spille på, så kunne man passende se på, hvordan andre klubber gør det, når faciliteterne skal moderniseres.
Jeg faldt over dette billedgalleri fra Åtvidaberg i Sverige, hvor der er en del gode billeder af deres nye trætribuner: http://www.atvidabergsff.se/galleries_s ... ryID=15841

Det kunne måske være en mulighed at gå den vej og få bygget en trætribune med tv-platform og speakerbokse på langsiden, hvor containertårnet står nu.
Og hvis vi kunne få nogle gode ståtribuner bag målene (meget gerne overdækket), så ville det forbedre forholdene betragteligt, og måske ville det endda - i modsætning til nu - være sikkert at stå på brædderne bag målet...

FREMarbejder

Re: Nyt stadion

Indlæg af FREMarbejder » 10 apr 2012 20:30

Jeg er helt frisk på at bygge vores eget stadion/tribuner a la Union Berlin, osv. Til at starte med, må prioriteten være at få en lille tribune umiddelbart bag målet, så man kan få lokket support over. :-) Hvis det ikke var fordi jeg frygter det kommunale inerti (KI...) havde jeg allerede søsat en fler-årig indsamlingskampagne.
- Altid for arbejdermagt.

Besvar