Stryger Don Ø pengene

Alt andet

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Brian Petersen, Peter, moderator

Besvar
Brugeravatar
kuku
Geografisk sted: Vanløse

Stryger Don Ø pengene

Indlæg af kuku » 23 mar 2006 11:32

Ja sikke en overskrift, men kan da godt være lidt nervøs for at de midler der evt. er sat af til Renovering af bl.a. Valby Idrætspark
endnu engang fordufter ud i den blå luft, ovenpå Don. Ø´s projekt
med en multihal, på østerbro, især når politikerne med Ritt, og Martin Gertsen i spidsen, ser positivt på at smide millioner efter det projekt, kan da godt være det bare er mig der er sortseer, men syntes bare at vores kirke er blevet sjoflet for længe efterhånden.
Er der andre der ved mere, så lad os da starte en lille debat...
Forza De RØD/BLÅ

Frank
Geografisk sted: Malmö

Indlæg af Frank » 23 mar 2006 12:34

Selvfølgelig bliver der ikke penge til Valby IP, udover den svømmehal der er sat penge af til, hvem havde troet på det. Nu har man snakket og lavet planer i en 3-4 år og ofret et par milioner på tåbelige arkitektkonkurrancer m.m.

Når man læser Loyalty, kan man jo også forstå på Martin G. at han ikke gider at ofre tid på det, han indrømmer i hvert fald at det har lange udsigter, og man kan derfor undre sig over at multihal projektet kan gå så hurtigt at man kan begynde på det i efteråret.

Dem der stemte på disse tåbelige politikere som tog Frem og Valby som gidsel i valgkampen er blot dumme.

Noget helt andet er at jeg egentlig godt kan forstå hvis K. Kommune smider pengene et andet sted, med 700 tilskuere til en onsdagskamp, og 13-1400 til en søndagskamp kan jeg godt forstå at pengene ikke havner i Valby

Brugeravatar
Fremmer4Life
Geografisk sted: København V
Kontakt:

Indlæg af Fremmer4Life » 23 mar 2006 13:43

Har ikke fulgt sagen - er der givet grønt lys (og afsat kommunale midler) til multihal på Østerbro?

Besvar