Muzak...

Alt andet

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Brian Petersen, Peter, moderator

Besvar
Kim G.

Muzak...

Indlæg af Kim G. » 10 apr 2006 09:14

Er det kun mig, der undrer sig over Intromelodien når vores spillere løber på banen. I søndags var det så Safri Duo (Dogh!).

Jeg spørger: Hvor f***** er D-A-D henne.

- Det kan godt være at det ikke er den mest opfindsomme intro, men der er sgu mere Sydhavn over at høre noget tråd, end Safris "bongo-bongo". Nogle vil måske mene, at det bare er en lille detalje, men både tifo, flag og røg "smager" nu bedre med lidt god musik i baggrunden.
Ketil i Hall of Fame - seriøst!!!

Brugeravatar
hilding
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlæg af hilding » 10 apr 2006 12:48

Enig! Lad os få rockmusikken tilbage i Valby Idrætspark :smt035
Download den nye FREM slagsang - Klik her!

Erik D

Indlæg af Erik D » 10 apr 2006 13:00

Der er slet ingen tvivl om at, DAD guitarintroen er langt at foretrække. Der er sgu mere bold :) , sved og tårer i det. I det hele taget kan man kun undre sig engang imellem, når der spilles "pausemusik" op stadion. Med al skyldig respekt så kunne man godt ønske sig lidt mere end Afrika og Dodo.

Noget helt andet..... Det er skrevet tidligere men de adgangsforhold man byder tilskuerne er helt ud i skoven. Det kan godt være at billetsalg skal ligge for sig selv, men et højtsiddende vindue i en skurvogn - helt ærligt. Folk kunne selvfølgelig også møde tidligere op, men når man nu ved at de kommer lige inden kickoff, hvorfor så kun et salgshul???

Vi har det med at brokke os når vi er på udebane, men jeg synes ikke at vi gør det alt for smart selv

Erik

tobias
Geografisk sted: Nørrebro
Kontakt:

Indlæg af tobias » 10 apr 2006 14:31

Jeg ved ikke præcis hvad grunden er dertil, men faktum er, at det er noget rod, der kommer oppe fra speakerboksen lige pt.

De blander introsange og pausesange, kommer sent igang med scoringssangen, meget sene med at annoncere scoring etc.
De spiller "Frem-rappen" 7 gange før, i pausen og efter kampen..(kunne man ikke nøjes med at spille den 1 gang, f.eks. 5 min før kick-off?)

I sidste sæson var scoringssangen "Olsen-Banden".. den er væk nu..?!?

Jeg ved godt at det vigtigste er spillet på banen, men man kunne vel f.eks. godt lige bestemme sig for hvilken introsang man vil spille derude, og så være opmærksom når der bliver scoret.
Jeg kan også forestille mig at det er frivilligt arbejde, men sidder de ikke 2 mand deroppe?

Mod Skjold virkede anlægget ikke, så der er de lovligt undskyldt.

Brugeravatar
Fremmer4Life
Geografisk sted: København V
Kontakt:

Indlæg af Fremmer4Life » 11 apr 2006 08:39

Kan jeg bare undgå at høre den utålelige Robbie Williams er Bongo Duo, DAD, Dodo, whatever ok med mig...

PS. Kan det passe at der stod "vinderne kan hentes i speakerboksen" på lystavlen i onsdags?

Brugeravatar
hilding
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlæg af hilding » 11 apr 2006 10:57

Kan det passe at der stod "vinderne kan hentes i speakerboksen" på lystavlen i onsdags?
Jeps, og jeg skal love for at det var hårdt arbejde at cykle hjem med førstepræmien i modvind \:D/
Download den nye FREM slagsang - Klik her!

'

Indlæg af ' » 16 apr 2006 19:42

vores nye indløbs sang skal da være thunderhawk eller hvad den hedder :-) med ac/dc

Besvar