Røg

Alt andet

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Brian Petersen, Peter, moderator

Besvar
Frank
Geografisk sted: Malmö

Røg

Indlæg af Frank » 15 apr 2006 14:30

Jeg syntes godt at Supporter kubben kunne tænke lidt mere over hvor røgen fra røgbomberne ender henne, det var dybt ubehageligt at sidde på tribunen i søndags da spillerne løb på banen. Dels kunne man ikke se spillerne, dels var røgen meget ubehagelig at indånde.

Jeg er godt klar over at røgbomberne ikke kan kaldes fyrverkeri, alligevel står der nogle tumper med røgbomber i hænderne og det er et dårligt signal at sende til de tilstedeværende børn. sæt lortet ned på asfalten eller græsset i stedet.

Frank

Indlæg af Frank » 17 apr 2006 22:58

Tak fordi i satte røgbomberne på græset. det minimerede røggenerne meget.

Michael

Re: Røg

Indlæg af Michael » 25 maj 2006 16:22

Frank skrev:Jeg syntes godt at Supporter kubben kunne tænke lidt mere over hvor røgen fra røgbomberne ender henne, det var dybt ubehageligt at sidde på tribunen i søndags da spillerne løb på banen. Dels kunne man ikke se spillerne, dels var røgen meget ubehagelig at indånde.

Jeg er godt klar over at røgbomberne ikke kan kaldes fyrverkeri, alligevel står der nogle tumper med røgbomber i hænderne og det er et dårligt signal at sende til de tilstedeværende børn. sæt lortet ned på asfalten eller græsset i stedet.
Istedet for af brokke dig , så tag dog del i TIFO arbejdet istedtet ?

Syntes Tifo folkene gør et genialt stykke arbejde

Mere Lys og Røg :twisted: :twisted:

Frank

Indlæg af Frank » 25 maj 2006 20:39

Sådan et flabet svar kan man vel kun forvente af en Fuck'er på trods af at en lang række har svaret venligt på hans indlæg. Men sådan er det åbenbart.

Jeg påpegede bare en uheldig følge af røgbomberne, og hvorfor skulle jeg så blive medlem af Tifo gruppen, for det ?

Jeg syntes da bestem også at Tifo gruppen gør et stort stykke arbejde, og jeg har da også støttet det økonomisk, HAR DU DET Michael ?

Michael

Indlæg af Michael » 26 maj 2006 16:21

Frank skrev:Sådan et flabet svar kan man vel kun forvente af en Fuck'er på trods af at en lang række har svaret venligt på hans indlæg. Men sådan er det åbenbart.

Jeg påpegede bare en uheldig følge af røgbomberne, og hvorfor skulle jeg så blive medlem af Tifo gruppen, for det ?

Jeg syntes da bestem også at Tifo gruppen gør et stort stykke arbejde, og jeg har da også støttet det økonomisk, HAR DU DET Michael ?
Jaeh det har jeg da ?

og hvad mener du med de første tre linier ?

Besvar