Oprykkerne i Suppen

Alt andet

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Brian Petersen, Peter, moderator

Besvar

Hvem rykker ned fra Superligaen i denne sæson?

Afstemning sluttede 20 aug 2005 10:11

Både SønderjyskE og Salamidrengene rykker ned
2
10%
SønderjyskE bliver oppe, mens Salamidrengene må ned i 1. div...
18
90%
Der er stadig trestjernet pølsepålæg i Superligaen i næste sæson...SønderJyderne rykker ned!
0
Ingen stemmer
Begge bondehold bliver desværre oppe :-(
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 20

Brugeravatar
hilding
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Oprykkerne i Suppen

Indlæg af hilding » 21 jul 2005 10:11

Det er altid spændende at følge oprykkerne i Superligaen, da det giver et indtryk af styrken i 1. div. Desværre ser det ikke ud til at 1.div er blevet stærkere...Salamidrengene fra Bilka i Horsens fik fortjent en lektion i effektivt kontra-bold af de grønne landmænd fra Viborg, mens Sønderjyderne var heldige med at få et point mod sidste sæsons bundprop; FC Rødvin.

Selvom jeg håber på nedrykning til den jyske mafia, så vi kan få nogle københavnerhold i Suppen, så er det ikke positivt at oprykkerne er langt under superliganiveau...for det betyder alt andet lige at FREM også er under superliganiveau :cry:

Hvad mener I andre? Rykker SønderJyskE og Salamidrengene ned i denne sæson?
Download den nye FREM slagsang - Klik her!

Brugeravatar
Peter
Site Admin
Geografisk sted: Sydhavnen

Indlæg af Peter » 21 jul 2005 19:49

Horsens må ned, længere er den ikke... De kommer til at løbe ind i nogle grimme nederlag i år, og er efter min mening det dårligste hold der har været i superligaen siden B93.

Sønderjyderne får det naturligvis også svært, men jeg tror de klarer den, det virker som om de har fået en god blanding af rutine og talent.

Derimod har jeg på fornæmmelsen at AGF's held med at klare frisag er brugt op. Truppen er for sårbar mod skader og derfor slutter deres mangeårige patent på 10. pladsen (eller 9. pladsen når det går højt for sig) i år, og de må en tur i 1. division. Hvilket egentlig er lidt ærgeligt... ikke fordi jeg holder specielt meget af Gæfferne, men fordi det samtidig betyder at Farum (det kalder jeg dem konsekvent, uanset hvilket navn de optræder under) igen i år undgår at give afkald på den superligaplads de har snydt, svindlet og bedraget sig til - og ja, på det område bærer jeg stadig nag :x

Endelig kan angriberløse måske Silkeborg komme i farezonen, men de har Vilde Viggo som træner og mon ikke han finder på et eller andet, vildt :?:

Men summasumarum er altså at Horsens og AGF er mine favoritter til nedrykningspladserne. 8)
Fat det nu DBU.. Medmindre I laver en regel hvor det forbydes at hedde BK Frem, ligge i Valby og spille i rødt&blåt, kan I aldrig, ALDRIG slå os ihjel!

Brugeravatar
hilding
Kontakt:

Indlæg af hilding » 22 jul 2005 10:31

Jeg er enig...har heller ikke nogen fidus til salamidrengene som var mere end heldige med at redde oprykning i sidste øjeblik med en sejr over FREM. Deres spillestil er for simpel og primitiv og de har ingen profiler, der kan slå i gennem i Superligaen. Endelig er deres trøjer så grimme, at jeg tror TV3 nægter at vise TV-kampe med dem, hvilket betyder at de mister mange penge... :D

Sønderjyderne virker anderledes gearet til Superligaen og hvis Sand og Nonbo kan undgå skader så har de muligheder for at blive oppe...
Download den nye FREM slagsang - Klik her!

Brugeravatar
Brian Petersen

Salamidrengene må ud.

Indlæg af Brian Petersen » 22 jul 2005 12:06

Hejsa...

Jeg tror ikke der er den store chance for at Horsens klarer frisag, de er simpelthen for ringe og uden den store rutine.

Den anden plads kan der derimod blive kamp om, jeg tror på at det bliver FC Rødvin som snupper den plads, deres start ligner sidste sæsons og de kommer i problemer.

Med hensyn til AGF tror jeg ikke deres held er brugt op endnu, og for tre år siden lovede deres tossede træner dem mesterskabet i denne sæson, lidt røde ører han må have nu hvor han erklærer at det bliver en kamp for overlevelse.

Silkeborg skal nok også klare sig, deres mere eller mindre kedelige spillestil vil sikre dem mange point.

Sønderjyske klarer sig nok også til sidst. De har fået banket et rimeligt godt hold op i år.

Og statistikken er rimelig klar og tydelig. Den siger at det hold som rykker op som nummer et klarer sig, hvorimod toerne ryger retur igen. Det har passet de sidste 5 år i hvert fald...

Så lad os se om ikke det holder igen.

Vi ses til sæsonpræmieren.

Mvh. Brian.
Vi er FREM og det er vi stolte af!

Husk at BK FREM Support i samarbejde med DFF arrangerer billetter til Danmarks hjemmekampe.

Spørg for yderligere info!

Rene L

Indlæg af Rene L » 26 jul 2005 17:31

Hejsa allesammen ....
Ja jeg har egentlig ikke noget, at skrive om jeres mulige kandidater til nedrykning. :D Det passer sku meget godt alt sammen... MEN.. der er kun 2 hold jeg vil ønske...AD HELVED til... :evil: 8) og det er netop den latterlige lille dyre rødvins klub... og den oversnoppet don Mafia og hans stik i rend dreng, Niels ElsspadeStrøm. Ergo... Farum og Fusions købeholdet FCK må ned. Og Horsens... tja... lad dem bare blive oppe.. men med så mange nederlag....at de er gemmentæsket, :D så har vi sku en revance, for at lammetæve dem.. og sige tak for sidst, for deres behandling af os i Horsens, (ingen vold) så primitive er vi ikke....
FREM ER MERE END KULT.....SES SØNDAG.....

Besvar