jesper christensen FCklovn

Alt andet

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Brian Petersen, Peter, moderator

Besvar
buller
Geografisk sted: albertslund

jesper christensen FCklovn

Indlæg af buller » 01 jan 2007 13:52

er der noget at sige til at Jesper er valgt til årets målmand, når man tænker på hvem der træner ham IK´? vores allesammens sikker Per.

Michael

Re: jesper christensen FCklovn

Indlæg af Michael » 05 jan 2007 00:29

buller skrev:er der noget at sige til at Jesper er valgt til årets målmand, når man tænker på hvem der træner ham IK´? vores allesammens sikker Per.
Det er Da nok det mærkeligste indlæg :o !

Tror du selv af det KUN er pga PW ?

Ingen Tvivl om FCK har Den Stærkeste mand i hver kæde

Mål - Jesper C .
Forsvar . Michael G.
Midtbane . Jesper G.
Angreb. Allbäck .

Misundelse er en grim ting.

- FCK BYENS STOLTHED - KLÆDT I HVID OG BLÅ !

- Michael :)

Flever

Indlæg af Flever » 05 jan 2007 14:57

Til Michael!!!

Det kan godt være, at fck er Frederiksbergs stolthed, Københavns stolthed bliver I sgu aldrig.

buller
Geografisk sted: albertslund

fcklovn

Indlæg af buller » 05 jan 2007 15:07

ja Michael misundelse er en grim ting, jeg er ikke misundelig, for så havde jeg jo sammen med de rette FREMMERE stemt jo ikke stemt imod fusionen, bare se KB og 1903 hvad har de at spille for intet os inde i FREM har jo stadig oprykning til super at spille for og FCklovn bliver aldrig en ægte københavnerklub, samtidi vil jeg sige på dansk fodbolds vejne er jeg glad for FCklovns resultater de har gjort internationalt, så fri mig for dit, misundelsespjat.

peter larsen
FREMMER FREMMER for evigt

Michael

Re: fcklovn

Indlæg af Michael » 08 jan 2007 06:26

buller skrev:ja Michael misundelse er en grim ting, jeg er ikke misundelig, for så havde jeg jo sammen med de rette FREMMERE stemt jo ikke stemt imod fusionen, bare se KB og 1903 hvad har de at spille for intet os inde i FREM har jo stadig oprykning til super at spille for og FCklovn bliver aldrig en ægte københavnerklub, samtidi vil jeg sige på dansk fodbolds vejne er jeg glad for FCklovns resultater de har gjort internationalt, så fri mig for dit, misundelsespjat.

peter larsen
FREMMER FREMMER for evigt
Noget må det da betyde for dig siden du starter en tråd om en spiller fra FCK . som egentlig ikke gir nogen mening ?

Besvar