Nyt ølmærke i Frem

Alt andet

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Brian Petersen, Peter, moderator

Besvar
Kim G.

Nyt ølmærke i Frem

Indlæg af Kim G. » 09 jan 2007 09:36

Tja, man kan da ikke klandre A/S Frem for IKKE at gå nye veje, ved at smide Carlsberg på porten.

Jeg synes personligt det er frækt og modigt. Jeg har aldrig forstået hvorfor Carlsberg ikke var hovedsponsor hos Frem, når man tænker på den geografiske afstand og politiske filosofi, men den er vel styret af smarte marketing genier, der nok mener at vi drikker det samme antal pils om de er hovedsponsor eller ej. Det med uopdyrkede markeder findes nok ikke i Valby :-)

Lækkert med en forfriskende ny øl, men hvad siger I??? (det hér er jo et vigtigt emne :D )
Ketil i Hall of Fame - seriøst!!!

Erik D

Indlæg af Erik D » 09 jan 2007 10:03

Det er simpelthen bare i orden at, skifte fra Carlsberg til GB. GB's øl er væsentligt bedre, det gælder iøvrigt ikke mindst deres Pilzner der nu fås som fadbamse rundt omkring, en fin tørstslukker der er meget bedre end det andet pjask. Det er altså også med til at brande Frem som anderledes end "de andre" Kvalitetsøl til kvalitetsbold. Så mangler vi bare at få nogen til at sælge dem. Hvis vi skal gøre os håb om at der skal komme flere til vores kampe, er det kanonvigtigt at sådan noget som ølsalg bare virker!! Det har det ikke gjort længe. Jeg har den allerdybeste respekt for de mennesker der bruger deres søndage på at sælge øl til os andre, men det er ikke altid godt nok. Vi gider ikke stå i alenlange køer fordi der ikke er styr på tingene. Køerne er der ofte ikke p.g.a kundepres, men fordi der er haner der ikke virker (ikke checket inden start) Sælgere der ikke har prøvet det før etc. Det kan laves megaeffektivt selvom det ikke er proffer der står bag baren. Jeg har selv mange års erfaring fra Roskilde Festivalen hvor der bliver langet en anelse mere øl over disken - det kan lade sig gøre - Erik D

Birger
Geografisk sted: Skovby, Østjylland

Indlæg af Birger » 09 jan 2007 15:46

GODT GÅET A/S!

Det er en rigtig god idé at skifte den FCK-øl ud med et alternativt
godt øl-mærke. :D
Birger Johansson
En gang FREM - altid FREM!

Brugeravatar
Fremmer4Life
Geografisk sted: København V
Kontakt:

Indlæg af Fremmer4Life » 09 jan 2007 15:52

Lidt overraskende - har indtryk af at Carlsberg har skudt mange penge i BK Frem gennem tiden :?:

Brugeravatar
moderator
Site Admin
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlæg af moderator » 09 jan 2007 16:32

Det kom som lidt af en overraskelse, da Hans fortalte det i lørdags, men jeg tror helt klar det er positivt. Det er desværre de færreste steder hvor der bliver serveret andet end øl fra de store kendte bryggerier, og senest har SønderjyskE skiftet Fuelsang ud med et andet mærke - Desværre

Jeg har ikke haft mulighed for at smage deres "Pilzner", da den kun findes som på fad, til gengæld har jeg smagt en "Blanche", og den smager FREMragende. Det eneste minus er at deres øl kun forefindes i fad og 66 cl. flasker.

Øllenen kan købes i bl.a. Superbedst. og koster ca. 35 kr. for 66 cl.

Hvis man vil vide mere kan man se på http://www.gourmetbryggeriet.dk/
Een gang Frem, altid Frem

Webmaster:
http://www.loyalty.dk http://www.FremGalleriet.dk

Jesper
Geografisk sted: ballerup

Indlæg af Jesper » 09 jan 2007 18:25

det er nu ikke helt rigtigt at deres øl kun kan købes i "store" flasker.. de findes også i den gode størrelse af 33 cl.

Deres New-year beer og X-mas samt Piney brew er alle udmærkede varinater af den guddommelige læske. Ydermere forefindes de i din nærmeste Super Brugsen ;) (ikke et ondt ord om skjult reklame her!)

Alt i alt, et i mine øjne, super træk af a/s!
Bkfrem Ægte København!!

Brugeravatar
moderator
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af moderator » 09 jan 2007 19:16

Jamen det har du da ret i, de findes også i 33 cl. dem har de så bare ikke i min lokale superbedst

Jeg vil da lige som en side bemærkning tilføje til mit første indlæg, at man stadigvæk kan købe fuglsang enkelte steder på Haderslev fodboldstadion.
Een gang Frem, altid Frem

Webmaster:
http://www.loyalty.dk http://www.FremGalleriet.dk

alex

Indlæg af alex » 12 jan 2007 16:20

hvad er egentlig problemet med 66 cl.
Jeg hader vikarbureauer, De fremmer daglejerprincippet............og det hader jeg også.

Brugeravatar
sømand
Geografisk sted: valby

Indlæg af sømand » 12 jan 2007 23:45

hej FREMMER kan kun tilslutte mig bslutnigen
om GB ØL i ørit kan jeg sige at daglig brusen også før dem til 25kr
for 66 cl har i ørit smagt BARLEY BREW på 10,5%vol og BOCK2 på
7,2% de smager herligt på tros af de høje procenter jeg er nomalt
ikke til mørke og stærke øl men må sige her er et supper produkt

Brugeravatar
pede2450
Geografisk sted: Sydhavnen
Kontakt:

Indlæg af pede2450 » 16 jan 2007 13:49

Brugeravatar
kuku
Geografisk sted: Vanløse

Indlæg af kuku » 18 jan 2007 13:11

Nu ved jeg ikke lige hvad der er foregået, måske A/S har presset citronen lidt for hårdt, eller skylder Carlsberg penge tja hvem ved
men derfra og til at droppe en 120 årig samarbejdspartner syntes jeg sgu ikke er sjovt, og hvem helvede gider at drikke gourmet øl
vi er sgu en arbejderklub rødder
kom ind i kampen...
Forza De RØD/BLÅ

Erik D

Indlæg af Erik D » 18 jan 2007 13:31

Jaja Kuku gu er vi en arbejderklub, netop derfor er der vel ikke nogen speciel grund til at begræde at, vi dropper et af verdens rigeste bryggerier. Et bryggeri der i den grad træder på deres ansatte (læs arbejdere) både i DK og på deres mange plants i udlandet - kom selv ind i den kamp :D

Brugeravatar
kuku
Geografisk sted: Vanløse

Indlæg af kuku » 18 jan 2007 14:07

Nu ved jeg ikke lige hvad der er foregået, måske A/S har presset citronen lidt for hårdt, eller skylder Carlsberg penge tja hvem ved
men derfra og til at droppe en 120 årig samarbejdspartner som altid måske ikke synligt for de fleste, men altid har bistået os i med og modgang, syntes jeg sgu ikke er sjovt, og hvem helvede gider at drikke gourmet øl...
vi er sgu en arbejderklub rødder
kom ind i kampen...har drukket min sidste øl i Kirken
Forza De RØD/BLÅ

C.

Indlæg af C. » 18 jan 2007 16:43

GB bryggerierne kom med et bedre tilbud end Carlsberg, og det valgte Frem forståligt nok, og Carlsberg var da også mest interesseret i hvornår de kunne afhente deres udstyr.

120 år eller ej, så har Carlsberg jo ikke været interesseret i at være hovedsponsor på noget tidspunkt, men lagt deres penge andre steder bl.a. på Fyn og i England samt i en forstadsklub til København.

Jeg syntes det er spændende med et nyt bryggeri, og jeg glæder mig til at smage deres Pilzner, som kun kan fås på fad.

Jeg håber da også at supporterklubben kan få arrangeret en udflugt til roskilde ved lejlighed

Besvar