Prisforskelle supportmedlemmer/IKKE - Supportmedlemmer !

Alt andet

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Brian Petersen, Peter, moderator

Besvar
popfactory
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:

Prisforskelle supportmedlemmer/IKKE - Supportmedlemmer !

Indlæg af popfactory » 30 jul 2005 20:56

Hej alle,

I dette indlæg er det VIGTIGT at have i mende, at der er UDLUKKENDE rettet FOKUS på priserne for adgang til FREMS hjemmekampe.

Og dette indlæg drejer sig i bund og grund om prisforskellene for IKKE-MEDLEMMER i forhold til MEDLEMMER

Som medlem af supportergruppen synes jeg at det er en fedtet rabat vi får for at komme ind at se hjemmekampene.......eller mangel på samme.

For almindelig billetpris (Voksen som børn), skal vi betale den samme indgangspris som IKKE-MEDLEMMER......80 kr/voksen og 40 kr/børn.

Og ydermere så er rabatten på årskort på sølle 100 kr i forhold til den pris IKKE-MEDLEMMER skal betale.

Det må man da sige er en sølle omgang !

Når IKKE-MEDLEMMER betaler 80 kr for alm. billetpris, burde vi som er medlem af supportergruppen skulle betale en pris der ligger omkring 50 - 60 kr.

Og med hensyn til årskortet.....ja, så har jeg regnet ud at 15 hjemmekampe x de nuværende 80 kr bliver en pris på samlet 1200 kr, hvilket giver en rabat på 400 kr for MEDLEMMER når man investerer i et årskort til 800 kr.

OG.....en rabat på 300,- til IKKE-MEDLEMMER. (Årskort 900,-)

Men det er ikke så meget det der er kernen i det her. Det er mere prisforskellen på årskortet i forhold til om du er MEDLEM eller IKKE-MEDLEM, som er på sølle 100 kr.

Hvis vi forestiller os at man er en smule forretningsminded, så kan man komkludere at - man som FREM FAN for at opnå den rabat på 100 kr på årskortet i forhold til IKKE-MEDLEMMER - skal man investere i et supportermedlemskab på de 200,- årligt.

ÅRSKORT (IKKE-MEDLEMMER) = 900,-

ÅRSKORT (MEDLEMMER) = 800,- + 200 i udlæg for et Supportmedlemsskab.

Så med hensyn til hjemmekampene så er det faktisk en dårlig forretning for SUPPORTER MEDLEMMER at købe årskort, da man for at opnå rabatten på 100,-, har lagt 200,- ud (FOR MEDLEMSKABET).

FOR A/S må det være en FED forretning :lol:

FREM er kult.............men alligevel :-)

Vi ses i suppen.

Med venlig hilsen

Johann P.

Brugeravatar
hilding
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlæg af hilding » 31 jul 2005 23:49

Jeg er enig. Det vil være en fin gestus fra A/S at sænke prisen for supportere på både årskort og billetter. Men jeg tror ikke det er realistisk pt med den stramme økonomisk styring som A/S bliver nød til at udvise de næste par år...men vi har jo lov at håbe :)
Download den nye FREM slagsang - Klik her!

alex

Indlæg af alex » 01 aug 2005 14:11

Jeg er bange for at popfactory glemmer at som medlem af supporterkluben er der også væsentlige rabatter at hente på udeturene i form af billigere busbilletter.
:D
Jeg hader vikarbureauer, De fremmer daglejerprincippet............og det hader jeg også.

Reno

Indlæg af Reno » 01 aug 2005 21:14

Ja man skal lige huske hvad suppoterne også laver, der er jo også nogle fester og andre ting...

Os i bestyrelsen vil da også gerne have forslag hvis der er ting i mener at vi kunne lave....

Reno

Indlæg af Reno » 01 aug 2005 21:16

Ja man skal lige huske hvad suppoterne også laver, der er jo også nogle fester og andre ting...

Os i bestyrelsen vil da også gerne have forslag hvis der er ting i mener at vi kunne lave....

Brugeravatar
Brian Petersen
Geografisk sted: Valby

Pris??

Indlæg af Brian Petersen » 04 aug 2005 00:57

Hej med jer igen.

I forbindelse med læsningen af Johanns indlæg måtte jeg simpelthen tage en pause.
Det må enten være en joke eller hedebølge?? Men eftersom temperaturen kun lige sniger sig over 20 grader er det vel næppe hedebølge....

Jeg synes det er meget forkert at beskrive medlemskabet som en dårlig forretning. Egentlig kan jeg ikke se den store sammenhæng i at fordi vi er medlemmer af en "selvstændig" forening, så skal vi have rabat i forretningen A/S?? Vi er supportere og vi går til fodbold fordi det er sjovt og fordi vi bekymrer os om drengene på banen.
Vi kommer jo ligemeget om holdet spiller godt eller skidt. Nej det handler for A/S om at få nye ansigter til fodbold i Valby.

Derudover er det fuldstændigt rigtigt som Reno skriver at man som medlem af BK FREM SUPPORT opnår en masse fordele. Bl.a. meget favorable priser på vores glimrende busture. Men ligeledes bliver der holdt diverse sociale begivenheder til stor fornøjelse for deltagerne.

Så ovenpå alt dette må jeg sige: om igen Johann, tænk over fordelene istedet for at prøve at finde negative ting om en glimrende ordning.

Vi ses til bustur søndag, endnu engang til favorable pris.

Mvh. Brian Petersen.
Vi er FREM og det er vi stolte af!

Husk at BK FREM Support i samarbejde med DFF arrangerer billetter til Danmarks hjemmekampe.

Spørg for yderligere info!

Besvar