Vores ungdoms afdeling

Alt vedr andre hold

Redaktører: Ladymarian, Jens Andersen, Peter, moderator

Besvar
PO Bomber

Vores ungdoms afdeling

Indlæg af PO Bomber » 07 jan 2011 21:21

Jeg kunne godt tænke mig at få en beskrivelse af hvad der sker i vores ungdomsafdeling, når man hører et helt 1.hold årgang 99 skifter til Fremed Valby, fordi vi ike har kunne skaffe trænings tider. Og de der over kan få tid til at spille bold. Samt man tillige med hører om flere hold der ikke kan få trænings tid i flere måneder.
Håber at disse rygter er forkerte og vores store bestyrelse har fat i vores unge mennesker da det er har vores klubs fremtid bliver dannet. (hvis disse rygter er sande forstår man jo godt at Fremad Valby er blevet Valbys største klub på medlems side.)
Der skal sætte massivt ind på at få vores ungdomsafdeling op igen, og de rygter jeg hører kommer desværre fra 3-4 trænere i vores klub.

:shock:

C.
Geografisk sted: Valby

Re: Vores ungdoms afdeling

Indlæg af C. » 08 jan 2011 08:53

Syntes det er meget bekymrende, man må formode at bestyrelsen er klar over det, og der vil komme nogle tiltag snarrest, selv om man kunne frygte at det hele drejer sig om jubilæumsfesten.

Man kunne også håbe at der på næste generalforsamling vil blive valgt nogle flere personer ind fra ungdomafdelingen.

sporvognen

Indlæg af sporvognen » 16 jan 2011 11:08

Po

Måske man bør sætte sig ned og formulere en skrivelse til Bestyrelsen, med disse spørgsmål og ligge svaret frit ud, så der ikke kommer en masse rygter der måske beror på fejltagelser ?

For personligt er det mig også bekymrende at folk skifter til en lille social klub som Fremad Valby ud med vores gode gamle klub.
Der må være andre i Frem der går med disse bekymringer

PO Bomber

Indlæg af PO Bomber » 06 feb 2011 08:55

Ja, jeg fik da en hyggelig lille oplevelse, jeg besøgte min mor i Hornemanns vænge.

Der så jeg et Frem hold spille 7 mand på Rikkens hjemmebane, de tabte godt nok.
Men dejligt at en forældre har skaffet en bane så årgang 2002 også får spillet lidt kampe.

Men jeg kunne dog fornemme store problemmer med de vilkår du unge bliver budt i vores klub, jeg håber vi snart ser tiltag så vores hold igen kan spille vores kampe i Valby.

Kan i den sammenhæng nævne at vi i Oldboys spiller i Vallensbæk da det er megeet vanskeligt at få spille tid i Valby. :evil:

PO Bomber

Indlæg af PO Bomber » 13 feb 2011 00:19

Hvad sker der i vores klub, her er de rygter der løber rundt pt:

Årgang 99 er stoppet i klubben - Årgang 00 er stoppet i klubben, sidste skud på stammen er 02erne alle er forsvundet fra klubben. Alt sammen ligger i at man ikke kan give dem rimelige træningsforhold - og trænere kan man heller ikke finde. Årgang 98-2 er alle stoppet og gået i opløsning. det er over ca 60 spillere på blot 2 mdr der er forsvundet fra Boldklubben Frem.

PO Bomber

Indlæg af PO Bomber » 10 mar 2011 19:17

Ja, jeg må stadig undres over af flere gamle Fremmere vælger KB samt Fremad Valby til deres børn med begrundelsen at der er trænere samt styr på tingene og det er uanset om det er gode spiller eller bredde spiller.
Jeg kunne godt tænke mig at vide klubbens strategi da jeg også kan se flere af vores trofaste trænere og leder stopper i klubben og tager frivillige jobs i andre klubber. :( :( :(
Gad vide hvor vores ungdoms afdeling er om 3 år ???

Besvar